Aviseringar
Rensa alla

UTSTÅENDE NAVEL!


Ämnesstartare

Jag har ett superjobbigt problem[cry][cry] jag har utstående navel. det är hemskt, har nyligen kommit in puberteten. någon mer som har haft/ har det? tror ni den går bort i puberteten? SNÄLLA SVARA!


   
Citera
Ämnesetiketter

Förmodligen inte


   
SvaraCitera

ingen spice girls-magtröja för dig i sommar


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

ingen spice girls-magtröja för dig i sommar

xD


   
SvaraCitera

bara att vänja dig


   
SvaraCitera

Det finns säkert någon löjligt dyr form av plastikoperation som kan åtgärda problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men seriöst tror ni den växer bort? detta är inte kul 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst, skulle ni tkt de va pinsamt?


   
SvaraCitera

charlotteet:

seriöst, skulle ni tkt de va pinsamt?

Jo, skulle gömma mig i en garderob och aldrig komma fram mera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

charlotteet:

utstående navel

Se det från den ljusa sidan: är du lesbisk/bisexuell/har en pojkvän med en bisarr fetisch, behöver du inte köpa någon dildo! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Katz:

Se det från den ljusa sidan: är du lesbisk/bisexuell/har en pojkvän med en bisarr fetisch, behöver du inte köpa någon dildo! [bigcheers]

[love]


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är kul att trycka på utåtnavlar som om de vore hissknappar [cheers]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Jag tycker att det är kul att trycka på utåtnavlar som om de vore hissknappar [cheers]

Haha jag säger bara, stackars flicka... Hissknappar och dildos, precis vad hon ville höra!


   
SvaraCitera

Tula:

Haha jag säger bara, stackars flicka... Hissknappar och dildos, precis vad hon ville höra!

Men helt seriöst så är väl detta knappast något problem? Har då aldrig hört om någon som ens har någon preferens vad det gäller inåt- eller utåtnavel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde de va de sista jag skulle höra någon gnälla om.
men tydligen inte.


   
SvaraCitera