Aviseringar
Rensa alla

Uttala nick


Ämnesstartare

Eftersom många har konstiga nicks som man inte kan uttala riktigt tycker jag en tråd för detta är bra. Meningen är alltså att ni ska skriva hur man uttala ert nick för om man t.ex. träffas eller nåt kan det vara awkward om man inte kan uttala persons nick. 

Jag tänker främst på kukoxo som jag inte trodde hette kukoxo men tydligen heter så, så hela tiden jag trott att jag sagt fel har jag sagt rätt. Även geigerzähler är konstigt.

Så hur uttalar man ditt nick? 


   
Citera
höna

Höna


   
SvaraCitera
höna

Kan man inte uttala det bör man besöka någon form av doktor, talpedagog lr så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ti följt av

Mmm%20%20%20%20Marabou.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elise niohundranittionio, fast brukar vilja att man skippar niorna, då de bara är en massa extra ord. Räcker med Elise.


   
SvaraCitera

terror + mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D-äjst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvannnn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: Höna

hannah Rodnar

Timmmmmmmmmm: Ti följt av

Tack, faktiskt funderat på din men nu vet jag.

elise999: Elise niohundranittionio, fast brukar vilja att man skippar niorna, då de bara är en massa extra ord. Räcker med Elise.

Gick det inte att heta det utan nummren? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: D-äjst

Inte med z? Alltid tänkt ditt nick typ "daazzeed." med lite coolt uttal av nån anledning.


   
SvaraCitera

Inget namn

 

 kort och gott...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hannah Rodnar

Tack, faktiskt funderat på din men nu vet jag.

Gick det inte att heta det utan nummren? 

Nej, Elise var upptaget, så var även Elise99, Maylise och Mylizzie, därför blev det Elise999


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inte med z? Alltid tänkt ditt nick typ "daazzeed." med lite coolt uttal av nån anledning.

Inte  i uttalet, tänk dig "dazed and confused."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Nej, Elise var upptaget, så var även Elise99, Maylise och Mylizzie, därför blev det Elise999

Haha okej, vad jobbigt 🙁

dazed: Inte  i uttalet, tänk dig "dazed and confused."

Ah okej, rimligt. På tal om z så vet jag inte riktigt hur man skriver uttalet av z ens...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha okej, vad jobbigt 🙁

Hade aggressionproblem en stund då, har kollat upp dom som har namnen jag ville ha och ingen av dom var aktiv. Vart väldigt Mycket irriterad då...


   
SvaraCitera