Aviseringar
Rensa alla

Uttöjd


Ämnesstartare

när jag har mått psykiskt dåligt har jag knullat mig själv (jag e kille och gay). förr använde jag en mindre dildo som var samma storlek som en kuk, men jag börjat använda större och större saker. Dildon jag använder nu är större än min knytnäve, och den går lika lätt in där bak som ett lillfinger. Ett one night stand som var och knullade mig sa att min röv var slappare än alla slidor han varit i. Kommer min röv nånsin att dra ihop sig igen eller kommer den alltid vara uttöjd?


   
Citera

plant2.jpg


   
SvaraCitera

det är kört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
det är kört

e de kört på riktigt? Shockerad


   
SvaraCitera

BanditTvättbjörn:

e de kört på riktigt? Shockerad

hahaha nej det vet jag inte, men ta det lugnt med din kropp så ska du få se att det går bra


   
SvaraCitera

Finns en del otäcka saker som kan hända med dina tarmar om du fortsätter, om jag vore du skulle jag ta det lungt i ett ganska bra tag.


   
SvaraCitera

med tanke på att du bara gör det när du mår psykiskt dåligt så borde du nog skaffa hjälp med ditt mående först innan din röv spricker


   
SvaraCitera

Du får bättre svar hos Ungdomsmottagningen. 

Skulle dock gissa på att det kommer dra ihop sig tillslut men du får sluta använda dildos.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Finns en del otäcka saker som kan hända med dina tarmar om du fortsätter, om jag vore du skulle jag ta det lungt i ett ganska bra tag.

Tumme upp


   
SvaraCitera

jsvensson:
Du får bättre svar hos Ungdomsmottagningen. 

Skulle dock gissa på att det kommer dra ihop sig tillslut men du får sluta använda dildos.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag misstänker att TS är ett troll och kollat på för många anal-fisting-p-rullar.  Tumme ned

Kör med en prinskorv i fortsättningen. Glad


   
SvaraCitera

1*nhhg8bgZB3yX0Ll-fzUUFg.jpeg


   
SvaraCitera

den kommer gå till sin vanliga storlek inom kort tid bara att vänta och inte ha analt på ett tag


   
SvaraCitera

du vet tjejer tränar för att göra brösten och höfterna större eller mindre... det går säkert för killar ocksåGlatt skålande


   
SvaraCitera

dahlbear: innan din röv spricker

Glatt skålande


   
SvaraCitera