Aviseringar
Rensa alla

Uttöjning / öron piercing


Fundera inte så mycket på tidsperioden, utan när örat känns bra, inte ömmar eller vätskar sig längre så kan du börja töja. Men ta det försiktigt. Töj inte för mycket på en gång. Börja med att använda en 3.2 mm ring och låt det läka och sen är du vips uppe på 4.0. [smile]


   
SvaraCitera

haha jag töjde först direkt från ett ål jag gjort när jag var 7år.. men det blev infekterat för jag tvättade inte noga -.- men så läkte allt ihop såå jag gjorde ett nytt hål och hade bara läkarringen i typ en vecka sen töjde jag till 6mm direkt och sen 8mm 🙂 har haft det i ett år nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tunnel 4mm = fail


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

tunnel 4mm = fail

Indeed. Nästan inte så att jag ser poängen med det, men Mackan, om du nu ska göra det, var inte så jävla otålig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Indeed. Nästan inte så att jag ser poängen med det

Du ser nästan inte i genom tunneln heller. [wink]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Du ser nästan inte i genom tunneln heller. [wink]

True, that! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

2 månader är fan bara skit snack...

Du kunde ju brakat på med en 4mm kanyl från början, hoppas du töjer ansvarigt och inte pajar dom, var försiktig dom första 1-20milimetrarna, massera och olja (Jojoba ftw) snibbarna för toppresultat.


   
SvaraCitera

försöker trycka in en 4 mm som första
det gör ont och blöder
hehehehe[wink]


   
SvaraCitera

hejjagheterbenkt:

försöker trycka in en 4 mm som första
det gör ont och blöder
hehehehe[wink]

Varför? Fail att inte börja lägre, det är aldrig bra att stresstöja direkt..[tard]


   
SvaraCitera

Mackan93:

man kan ju bara köra 3mm direkt då? Inte stor skillnad på 2,4 och 3... inte som att jag ska töja till 100 meter direkt

Men tyst. Var inte dum i huvudet, och fråga inte om du bestämt svaret i förväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera