Aviseringar
Rensa alla

Uttråååååååååkad


Ämnesstartare

Vad gör man när man e uttråkad??? Asså förutom o kolla på mobilen o hobbys. Får panik när ja nt vet hur ja ska döda tiden.... har nån tips??


   
Citera

Jag börjar göra läxor eller kolla youtube när jag har inget annat för mig, fast det är kanske inte så roligt.


   
SvaraCitera

Film/TV-serier gäller för mig.
Eller gaming.

Hade man varit smart hade man väl tagit en kortare promenad bara för att gå ut och röra på sig och samtidigt så ihjäl lite tid.


   
SvaraCitera
Haien

Blir nu för tiden inte uttråkad. Pluggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Blir nu för tiden inte uttråkad. Pluggar

Men d e uttråkande...


   
SvaraCitera

Jag är uttråkad varje dag. Och tankarna måste gå om man inte hela tiden distraherar bort dem med och göra annat eller känner på luften, vinden. Det brukar hjälpa mig och bara sitta nära ett öppet fönster eller lyssna på kylskåpet. Min pappa ser på flygplan på Youtube nu och han vägrar sänka volymen. Förr satt han med hörlurar. Detta gör han varje kväll och samma talanger. Han är uttråkad och jag blir galen. Annars är han i verkstaden och "städar" vad det nu innebär. Städa kan man göra, vika kläder. Fy farao vad jag stör mig på han just nu. 


   
SvaraCitera
Haien

SthlmsBruden;)):

Men d e uttråkande...

För mig så är att vara uttråkad att inte ha något att göra, behöver jag plugga så har jag nåt att göra. 


   
SvaraCitera

Motionscykla..då sitter man still.


   
SvaraCitera

Jag brukar baka, spela eller rita. 


   
SvaraCitera

Jag tar alltid en promenad när jag känner att jag inte har något annat att göra. Det är ganska avslappnande, man får tid att tänka igenom saker i lugn och ro och man får lite lätt motion på köpet.

Alternativt göra någonting produktivt, som till exempel plugga, göra inlämningsuppgifter eller städa.


   
SvaraCitera

Jag tänker på en sak jag ska göra i framtiden, sen planerar jag allt inför det typ vilka kläder jag ska ha på mig osv 


   
SvaraCitera

För mig är inte problemet att DÖDA tiden. Problemet för mig är att det känns som att jag inte utnyttjar min fritid, och då kommer jag att vara ännu mer miserabel i skolan...

Men det som jag förut har tänkt är att det att man är fri från stress, oro, och arbete, åtminstone en liten stund, borde vara tillräckligt. Hur kan man vara uttråkad? Är det inte nog att inte behöva göra läxor?

I alla fall, YouTube är bra... På netflix finns det en särskild serie som jag brukar se på. Jag skapar också YouTubevideor, vilket för mig är kul, men det kanske bara är jag...


   
SvaraCitera

försöker förklara för iq-befriade personer varför jag går VVS på gymnasiet och inte vård och omsorg eller liknande


   
SvaraCitera

Det Har jag alltid undrat över.


   
SvaraCitera

utrååååååååååkad? ta å runka av med en vibrator eller nåt. något som jag gör iaf


   
SvaraCitera