Aviseringar
Rensa alla

Uttråkad


Ämnesstartare

Har spelat gitarr i ca 4 år nu och jag vet inte vad det är men jag spelar inte mer än i max 15 minuter, och slutar efter att jag får så otroligt tråkigt. Försöker lära mig ny musik men det är inte så utmanande, spelar inga avancerade licks eller så, bara vanliga melodier och ackord och powerchords.

Jag vet inte, det kanske är att jag inte vill att någon ska höra. Har precis tapetserat om mitt rum och möblerat om och det ekar i mitt rum. Jag vet att när jag är ensam hemma så brukar jag spela på min akustiska gitarr och då är det inget som hindrar mig från att släppa loss. Men när jag inte är ensam hemma så är det jobbigt att de andra ska höra mig och det vill jag inte alls men jag kan ju inte be dem att bli döva heller.

Eller det kanske är att jag är lite deppig, är ganska deppig nu sen ca en månad tillbaka och har inte haft lust med så mycket, har undvikt folk i skolan och varit helt tyst i skolan om inte någon har tilltalat mig, förstås. Är så uttråkad så att det t.om. är tråkigt att titta/tänka på tjejer i skolan, har ingen sexlust alls heller och har börjat äta mindre och är helt van vid att äta mindre portioner. Tycker synd om mig själv ibland fast det inte är befogat gör jag också.


   
Citera
Ämnesetiketter