Aviseringar
Rensa alla

Uttråkad


Ämnesstartare

Det är så tråkigt 🙁 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gör något som är kul då Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha roligt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig tips 🙂 

Bananlåda:
Ha roligt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips? 🙂 

Asstriid:
Gör något som är kul då Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NathalieF:
Ge mig tips 🙂 

Well jag spelar nåt instrument när jag har tråkigt, eller ligger i sängen och gråter... Beror på vilket humör jag är på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Well jag spelar nåt instrument när jag har tråkigt, eller ligger i sängen och gråter... Beror på vilket humör jag är på

Naww inte ska du behöva gråta 🙁 Har det hänt något? Ja mer än så kan man ju inte göra än att kanske se på någon bra film me chips 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här klättrar fan på väggarna snart. Trodde aldrig jag skulle säga det men fan vad jag saknar mina klasskompisar:( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NathalieF:

Naww inte ska du behöva gråta 🙁 Har det hänt något? Ja mer än så kan man ju inte göra än att kanske se på någon bra film me chips 🙂 

Nädå de har inte hänt nåt, jag överdrev lite 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Nädå de har inte hänt nåt, jag överdrev lite 🙂

🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Audi :
Samma här klättrar fan på väggarna snart. Trodde aldrig jag skulle säga det men fan vad jag saknar mina klasskompisar:( 

🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NathalieF:
Tips? 🙂 

Vad är du intresserad av? Bra att veta så har man något att gå efter!

Det jag gör när jag har tråkigt är att jag sätter på lite musik sen städar jag lite här hemma. Men alla gillar ju inte att städa, men jag gör det så då blir det ganska roligt Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Vad är du intresserad av? Bra att veta så har man något att gå efter!

Det jag gör när jag har tråkigt är att jag sätter på lite musik sen städar jag lite här hemma. Men alla gillar ju inte att städa, men jag gör det så då blir det ganska roligt Party

Asstriid:

Vad är du intresserad av? Bra att veta så har man något att gå efter!

Det jag gör när jag har tråkigt är att jag sätter på lite musik sen städar jag lite här hemma. Men alla gillar ju inte att städa, men jag gör det så då blir det ganska roligt Party

Allt som gör livet roligare iaf 🙂 Städa kan ju vara kul ibland men inte annars 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NathalieF:

Allt som gör livet roligare iaf 🙂 Städa kan ju vara kul ibland men inte annars 🙁 

Hmm. Du kan ju alltid gå ut och göra något? Ganska bra väder nu!

Men allt blir ju vad man gör det till. Du kommer säkert på något som du kan göra. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Hmm. Du kan ju alltid gå ut och göra något? Ganska bra väder nu!

Men allt blir ju vad man gör det till. Du kommer säkert på något som du kan göra. Party

Man blir ju lite orolig över viruset 🙁 


   
SvaraCitera