Aviseringar
Rensa alla

uttråkning


Ämnesstartare

då jag det senaste halvåret eller så befunnit mig i skogen så har jag glömt hur skit fungerar i civilisationen. det blir problematiskt när man har några veckor (jullov) att fylla upp med andra aktiviteter än att studera lavar och insekter, för jag har absolut ingen aning om vad jag ska ta mig till. behöver sysselsättning från nu till julafton, ungefär, efter dess så har jag annat för mig. så, ungefär en vecka fri tid att fylla upp.

mina alternativ just nu är att köpa på mig stora mängder vodka och vara medvetslös större delen av tiden (i skogen), eller att avlida av sysslolöshet. inget av alternativen känns särskilt optimalt. jag är inte skitfattig, men för stunden inte särskilt rik heller.

vad göra? händer det skit någonstans?


   
Citera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vad göra? händer det skit någonstans?

Åk till en skog där jag befinner mig och lira rollspel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Åk till en skog där jag befinner mig och lira rollspel!

avgjort. vilken skog är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

lira rollspel!

jag med, jag vill!!!!![bigsmile][bigsmile][bigsmile] älskar rollspel[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

överväger nu att spendera veckan med att spela orgel och dricka glögg i ett nedsläckt rum. det håller inte riktigt.


   
SvaraCitera

Varför ägnar du dig att studera lavar och insekter i skogen, då. Är det utbildningsrelaterat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

avgjort. vilken skog är det?

Årjäng, om du seriöst är intresserad kan jag fixa ihop ett gäng och spela skräckrollspel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Årjäng, om du seriöst är intresserad kan jag fixa ihop ett gäng och spela skräckrollspel?

jag vill iaf[bigsmile] bara dt är i göteborg så[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför ägnar du dig att studera lavar och insekter i skogen, då. Är det utbildningsrelaterat?

antingen det, eller så har jag bara utvecklat ett kraftigt intresse för lavar och insekter på senare tid. min favorit är nog misärsländan, i alla fall bland sländor.

Dan_the_ironman:

Årjäng, om du seriöst är intresserad kan jag fixa ihop ett gäng och spela skräckrollspel?

jag är långt mer intresserad av rollspelande än av orgelspelare, så kommer ingen med ett markant bättre förslag så är jag definitivt på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag är långt mer intresserad av rollspelande än av orgelspelare, så kommer ingen med ett markant bättre förslag så är jag definitivt på.

jaaaaaa! smart val[bigsmile]

alla som läser kom inte på nåt bättre[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åk till stockholm och drick vin med mig och maxwinner [wink][wink][wink]

Leijonsparf:

överväger nu att spendera veckan med att spela orgel och dricka glögg i ett nedsläckt rum. det håller inte riktigt.

det låter ju rätt mysigt i och för sig...

Dan_the_ironman:

Årjäng, om du seriöst är intresserad kan jag fixa ihop ett gäng och spela skräckrollspel?

låter ju nice/läskigt/bra!!! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

låter ju nice/läskigt/bra!!!

F1 med bra, Call of Cthulhu!

Leijonsparf:

jag är långt mer intresserad av rollspelande än av orgelspelare, så kommer ingen med ett markant bättre förslag så är jag definitivt på.

ok, hör av dig om du är sugen (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde att ni bodde i Sthlm numera


   
SvaraCitera