Aviseringar
Rensa alla

Utvärdering av min tid här


Ämnesstartare

Nu har det gått ca en och en halv vecka sen jag registrerade mig. Tiden har varit ganska sträv, jag lider av skrivkramp, därför har jag har återkommande spammat inlägg bestående av tre-fyra enstaviga ord. Mycket har det att göra med min ekonomiska situation och min urusla levnadsstandard. (Med andra ord, om ni ser en vassare version av mig har jag lyckats med ett bryt.) Vissa gånger har jag försökt underhålla, andra gånger provocera, ett par gånger försöker jag enbart att äckla. Min favoritsak att göra är förstnämnda, det är bara den satans skrivkrampen som sätter P för't. Jag menar att hittills kommer jag inte till min rätt. Vad tror ni, har jag någon kavaj att fylla ut eller är det här allt jag är? Tyrannosaurus Rex.

Mitt sätt att uttrycka mig har varierat vilt, detta är till stor del ett försök av mig att ruska liv i mig själv och försöka nå ett läge, den där zonen, där man känner att man har flyt och lust att skriva längre, stimulerande texter om t.ex. vattenförgiftning, eller Babels torn. Varför skulle de börja bygga ded där groteska skrothögen? Man ska vara gudfruktig. Tempelriddare borde jag också kunna skriva nåt om, jag är en själv.

Användare jag bondat med under tiden här:
amsi - En riktig tiger.
Brk g - En öm och vilsen själ, behöver en jättestor björnkram av ett gäng livserfarna lejon.
frukt - Något fladdrande i vinden, ändå en skarp doft av fikonodling i inläggen.
Och han lillkillen som frågade om det skulle komma några bögar till Gothia Cup i år.

På dessa tolv dagar har jag författat trehundrafyrtiosex stycken inlägg. Det är 28 inlägg om dagen och 1.2 inlägg i timmen. Det här är bara min andra tråd.

Vad tycker ni själva, hur har det gått?


   
Citera
Ämnesstartare

Glömde bilden också.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du behöver låna pängar kan du låna av mig, fick nyss lön och den var maffig kan jag säga dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min religion tillåter mig inte att låna belopp om det rör sig om en situation där jag är rätt säker på att jag inte kan betala tillbaka, tack ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad synd men hallå du är tempelriddare osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, är det något som ska få mig på fötter så är det nog mitt svärd. och min rustning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller något annat vi inte behöver gå in på närmre här, å vad trevligt med allt detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte du har bidragit nämnvärt.

För övrigt:

Vad söker du, mitt barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men jag trodde du var ett troll ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar bilden. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde också ha skapat en sådan här tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag tyckte att trådskapande var lite läskigt då. "inte kan väl jag ta sådan stor plats och bara skrika i det offentliga rummet" tänkte jag då. men nu skulle jag kunna skapa en tråd i sekunden. känns bra.


   
SvaraCitera

-seal of approval-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

eller något annat vi inte behöver gå in på närmre här

du får helt enkelt ta det i ett PM

Nachac:

Tycker inte du har bidragit nämnvärt.

För övrigt:

Vad söker du, mitt barn?

tack! jag söker en viloplats, en mossig slänt. å röj

isola:

Borde också ha skapat en sådan här tråd

du kan göra det nu

Fingerprints:

haha men jag trodde du var ett troll ju

jag vet inte hur du definierar ett sånt, undrar dock varför denna tråden måste betyda att jag INTE är ett sånt?

RakatKadaver:

-seal of approval-

jag känner mig som ett Nintendo-spel, tack

framtidskon:

bra

tack du me

Nintendo:

Gillar bilden. [mad]

tack


   
SvaraCitera