Aviseringar
Rensa alla

utvilad


Ämnesstartare

jag blir aldrig utvilad längre. förr när man vaknade så var man ju utvilad och kände sig pigg och taggad inför tagen. nu är jag aldrig utvilad och kan aldrig komma upp på morgonen. jag känner mig typ alltid trött även om jag lägger mig tidigt. jag saknar känslan av att vara utvilad


   
Citera
Ämnesstartare

När skuttar man någonsin upp ur sängen och känner att man är redo för dagen? Om man inte ska göra någonting skojigt liksom. Brukar mest vara gäspig och kissnödig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt läge Patte!

Hoppas det löser sig, ta ett glas mjölk innan du lägger dig så ska du se att det känns bättre [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När skuttar man någonsin upp ur sängen och känner att man är redo för dagen? Om man inte ska göra någonting skojigt liksom. Brukar mest vara gäspig och kissnödig.

haha kanske inte skuttar upp ur sängen men att man känner sig utvilad och inte vill ligga kvar längre i sängen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aha kanske inte skuttar upp ur sängen men att man känner sig utvilad och inte vill ligga kvar längre i sängen

Ah ok fattar. Ibland sover man ju så oroligt att man inte riktigt kommer in i sin REMsömn, det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag känner mig typ alltid trött även om jag lägger mig tidigt. jag saknar känslan av att vara utvilad

håller med dig helt å hållet

ända gången ja känner mig taggad e typ om man ska ut på en resa lr liknande haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah ok fattar. Ibland sover man ju så oroligt att man inte riktigt kommer in i sin REMsömn, det är jobbigt.

ja det är jobbigt. hmm rem sömn? säger mig inte så mycket. tror jag ska läsa mig in lite i sömn osv faktiskt

hannnah:

åller med dig helt å hållet

ända gången ja känner mig taggad e typ om man ska ut på en resa lr liknande haha

haha ja då är man taggad ja. men typ skolan och så är jobbig, hade varit enklare om man kunde komma upp bra när det är skola så man är pigg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm, jag har haft sömnproblem i typ 12 år, aldrig kunnat riktigt somna in om jag inte låg försökte i 3-5 timmar först, kan räkna dom dagar utvilad i mitt liv på fan en hand i princip, drygt med sånt här, att alltid behöva vara trött men ändå inte kunna somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tror jag ska läsa mig in lite i sömn osv faktiskt

Gör! Är rätt intressant. Läs om drömmar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hade varit enklare om man kunde komma upp bra när det är skola så man är pigg

hände aldrig mig. sov alltid på pendeltåget och första lektionen lol. men du klaare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

hm, jag har haft sömnproblem i typ 12 år, aldrig kunnat riktigt somna in om jag inte låg försökte i 3-5 timmar först, kan räkna dom dagar utvilad i mitt liv på fan en hand i princip, drygt med sånt här, att alltid behöva vara trött men ändå inte kunna somna.

hur gammal är du nu då? låter ju rätt extremt. kanske ska kolla upp det eller söka hjälp om du inte har gjort det innan

isola:

Gör! Är rätt intressant. Läs om drömmar också.

ja är rätt intressant faktiskt. mm drömmar är ännu mer intressant faktiskt, det har jag läst lite om

hannnah:

hände aldrig mig. sov alltid på pendeltåget och första lektionen lol. men du klaare!

haha all sömn räknas så är ju bra det. haha tveksamt, jag missar nästan alltid första lektionen. innan 12 har jag svårt att komma upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha all sömn räknas så är ju bra det. haha tveksamt, jag missar nästan alltid första lektionen. innan 12 har jag svårt att komma upp

aha 🙁 går alltid upp runt 9 när ja e ledig typ[crazy] men behövde gå upp runt 5 när ja gick i skolan å de va inte så lätt även om ja gick å la mig tidigt typ[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

aha 🙁 går alltid upp runt 9 när ja e ledig typ men behövde gå upp runt 5 när ja gick i skolan å de va inte så lätt även om ja gick å la mig tidigt typ

haha vad skönt, 9 är bra tid. då har man mycket tid på dagen. när man går upp 12 så är dagen typ slut. haha fyfan, 5 är extremt. haha nej då får man typ lägga sig 9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur gammal är du nu då? låter ju rätt extremt. kanske ska kolla upp det eller söka hjälp om du inte har gjort det innan

18, det är först och främst ett problem när man har skola eller jobb så just nu går det väl att klara sig på ett par timmars sömn per natt iaf. Jo har tänkt på att kolla upp det, svenska staten kanske kan subventionera lite knark för detta goda ändamål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

18, det är först och främst ett problem när man har skola eller jobb så just nu går det väl att klara sig på ett par timmars sömn per natt iaf. Jo har tänkt på att kolla upp det, svenska staten kanske kan subventionera lite knark för detta goda ändamål.

okok. ja nu är det ju lugnt kanske men sen med skola/jobb blir det nog jobbigt, kan ju alltid hoppas att man får nåt


   
SvaraCitera