Aviseringar
Rensa alla

Utvisa alla icke-vita!


Ämnesstartare

Om man ser sig omkring i samhället är det ju helt uppenbart att icke-vita "människor" inte fungerar som medborgare i ett civiliserat land. Icke-vita invandrare är överrepresenterade som kriminella och underrepresenterade som arbetstagare.

När inser det svenska folket att noggers och dylika folkslag inte är till gagn för den svenska nationen?


   
Citera

Så judarna skulle få stanna? Märkliga prioriteringar du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Så judarna skulle få stanna? Märkliga prioriteringar du har

Nej, nästan alla judar har såpass mycket icke-vitt blod att dessa knappast kan räknas som vita. Judarna är genetiskt sett semiter.


   
SvaraCitera

FrankSpank:

Nej, nästan alla judar har såpass mycket icke-vitt blod att dessa knappast kan räknas som vita. Judarna är genetiskt sett semiter.

Men familjen bonnier då? De är ju rätt jävla vita och en fara för landet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Men familjen bonnier då? De är ju rätt jävla vita och en fara för landet

Alla som motarbetar svenska intressen ska givetvis utvisas eller fängslas.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Men familjen bonnier då? De är ju rätt jävla vita och en fara för landet

Alla som är för icke vit invandring, integrering och assimilation är också automatiskt för folkmord på vita!


   
SvaraCitera

250:-?


   
SvaraCitera

Oh you, guys...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Hahahahhahaha vilket dåligt troll du är. Btw de flesta judar är vita


   
SvaraCitera

men du får ju tänka på att det heller inte är så lätt att komma som invandrare till sverige och praktiskt taget tvingas bli arbetslös pga ditt efternamn (trots att du kanske är en jätteskicklig läkare tex.) leder ju till brist på makt över sitt eget liv, inga pengar osv. Verkar inte riktigt som att du funderat på hur frustrerande det kan vara (troligtvis drf som brottsligheten bland "icke-vita" är hög...)

Men samtidigt kan man ju anse det fel att ex. muslimer ska skippa musik, gympa och religion i skolan bara pga deras religion, slå upp hallallaffärer överallt, behandla sina kvinnor som skit och klaga på alla svenskar som är orättvisa... Man får ju faktiskt ta och anpassa sig dit man kommer!


   
SvaraCitera

meija_s:

men du får ju tänka på att det heller inte är så lätt att komma som invandrare till sverige och praktiskt taget tvingas bli arbetslös pga ditt efternamn (trots att du kanske är en jätteskicklig läkare tex.) leder ju till brist på makt över sitt eget liv, inga pengar osv.

åh vad tur att du tog upp det. vi behöver fler människor som säger det helt uppenbara.
och skönt att du inte utvecklar argumentet mer så man får en djupare förståelse. hjälpsamma vita kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyst mpsen


   
SvaraCitera

Får jag stanna kvar i sverige om jag opererar mig så att jag blir vit? [crazy]

Och jag tror inte att det har något med hudfärg att göra utan det har mer med kulturell bakgrund och samhället att göra.

Och dessutom fattar du inte själv vilket kaos det skulle bli om en så stor del av befolkningen skulle utvisas?


   
SvaraCitera