Aviseringar
Rensa alla

UZI på gymmet


Ämnesstartare

UZI PÅ GYMMET - DEL I

Det tog inte lång tid för mig att förstå…..jag hörde dropparna från badrummet. När jag gick in låg han naken i badkaret. Det hade runnit vatten över hela golvet och den gula plyschmattan var nersolkad med blod. Det skulle inte ta lång tid innan julia kom hem så därför bestämde jag mig för att gömma liket under sängen. Det skulle kännas bättre att ha sex då. Men Julia skulle inte komma hem förrän en vecka. Jag kunde inte låta liket vara i kylen eftersom det inte fanns plats. Det var inte heller möjligt att stycka upp det….hur skulle jag då lägga tillbaka det? Jag tänder inte på likdelar, även om jag av misstag, har tänt på hundar. Jag tog ut mitt uzi och begav mig till det lokala gymmet.

Det var samma känsla som förut men jag kände mig uttråkad. I omklädningsrummet smekte jag det kalla järnet på framsidan av vapnet.. mitt hjärta pumpade inte längre. Det var inte längre spännande. Därför bestämde jag mig för att göra något nytt. Det är ungefär som droger man behöver något mer kraftfullt. Jag var ensam i omklädningsrummet och kvällen var sen. Det var regn ute.

Jag tog med mig uzi i bastun. Lade det på de heta stenarna…. Jag var uppspelt och orolig för att någon skulle komma in. Hjärtat bankande. Jag bestämde mig för att gå in på toaletten och det gjorde jag. En snabb runkt. Någon öppnade dörren. Jag spillde utanför, på golvet. Dörren öppnades INTE, utan det var en dörr mitt emot. Jag rusade ut från toaletten och gick in i bastun igen. Jag hade med mig mina handskar. För att jag inte skulle bränna mig på uzi.

Jag lade det glödheta uzi på bänken i bastun, tog av mig handskarna, och satte mig med bar rumpa på vapnet. Min blöta stjärt fräste till. Det gjorde mycket ont, men fick mig inse, att jag var tvungen att gå hem snarast. Hjärtat bankade, jag kände hur spännande allt var. Jag begav mig hem.
Jag ville läsa en god bok innan jag skulle ha sex med julia. Julia kommer hem i morgon. Det var kväll. Regn. Tråkigt. Kallt. Jag gjorde en kopp te. Jag hällde upp te till båda kopparna. Liket började lukta lite. Det satt där och det var opraktiskt eftersom jag var tvungen att hälla te i munnen på liket. Jag hade en bandspelare där jag spelat in min egen röst. Jag hade tejpat fast den på liket och ändrat min röst så nu pratade liket hela tiden. V

ulkanutbrott…. På gatorna, var något jag hade fog för, min inte att dricka te med lik, när jag hånglade med liket och spydde upp mitt te av likets sura uppstötingar. Julia plingade på dörren. Jag gömde liket under sängen. Jag tänkte på liket när vi hade sex. Hela tiden. På bastun. Regnet. När jag var ensam i gymmet. Jag skulle ha sex med de döda…. En till död, en kvinna, de båda liken skulle ha sex med varandra genom elektriska impulser. Snoppen var röd av all väntan när jag penetrerade julia. Det var dags för ytterligare en kopp te - och mer sex.

fortsättning följer...

ÄNDRAT 2012-11-22 22:59

ÄNDRAT 2012-11-22 23:00
Test 213


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det där är från American Psycho.


   
SvaraCitera