Aviseringar
Rensa alla

VA FAN GÖR MAN ?


Ämnesstartare

nu kommer min " pappa " 17 år senare..
. " e er din pappa men de er barre det detter er like nytt før meg som før deg å e vill ikke prakka på deg nåe ikke du vill viss du vill att e får vere din pappa så er e da til 100%" ,
"u er ju minn lille jenta som e har lengta etter hele tia" och
" viss du vill men dette skall du tenkke grundigt på den dagen du fyller 18 år så kan e komme å hente deg hit å du bor his meg ikke svar nå tenk på det først e vill ikke presse deg til nåe men du har ett liv her hos meg
"

vad ska jag göra, de här driver mej till vansinne... vart får han plats i mitt liv ? va fan han bor i norge jag i sveriga , han ha nya barn och allt. jag är snart 18, behöver ja ens en pappa. jag vet fan inte hur man gör de här ?

Dehär är skit dåligt skrivet, men snälla nån som ha egna erfareheter, npn som kan hjälpa mej ? [shake]


   
Citera

Alltid trevligt att ha en relation med sin far [y]


   
SvaraCitera

Proppen_:

barre det detter er like nytt før meg som før deg

?


   
SvaraCitera

Proppen_:

Dehär är skit dåligt skrivet, men snälla nån som ha egna erfareheter, npn som kan hjälpa mej ? [shake]

Vad har han att erbjuda? vill han bara ta del i din liv så behöver ni väl inte träffas så ofta? Kul och bo hos honom när du inte känner honom menar jag tycker ni kan träffas innan iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Alltid trevligt att ha en relation med sin far

Jomen en far, är inte de en sån som man vuxit upp med, som funnits där ? Jag kan inte tänka mej någonsin kalla honom för pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vad har han att erbjuda? vill han bara ta del i din liv så behöver ni väl inte träffas så ofta? Kul och bo hos honom när du inte känner honom menar jag tycker ni kan träffas innan iaf.

Jag menar de.. Jag känner inte han, han känner inte mej.
bara för man har blodsbans behöver de väl inte betyda att man " hör ihop" ?


   
SvaraCitera

Proppen_:

Jomen en far, är inte de en sån som man vuxit upp med, som funnits där ? Jag kan inte tänka mej någonsin kalla honom för pappa

hej och välkommen till mitt liv.


   
SvaraCitera

Varför har han aldrig träffat dig tidigare? varför kommer han först nu?


   
SvaraCitera

Proppen_:

Jag menar de.. Jag känner inte han, han känner inte mej.
bara för man har blodsbans behöver de väl inte betyda att man " hör ihop" ?

Tycker du ska träffa honom men inte leva med honom och inte i Norge dessutom. Orka språket jag fattar inget när min mormor snackar norska att bo i landet känns ju skit jobbigt om man inte ska jobba då.


   
SvaraCitera

Skit i honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

hej och välkommen till mitt liv.

How do u deal whit it ? alltså behöver bra svar här, nån som vart i en liknade situation eller nått..
enklast skulle de ju va om nång annan tog alla ens beslut, man slapp grubbla över allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Skit i honom!

hur mkr jag än bara skulle vilja skita i han, så samtidigt så de går ju inte ?
Tanken kommer ju upp hela tiden ? Hur är han ? kanske jag skulle ha de jätte bra med han ?


   
SvaraCitera

Proppen_:

Hur är han ? kanske jag skulle ha de jätte bra med han ?

Isf borde du träffa honom, åtminstone en gång.


   
SvaraCitera

Proppen_:

kanske jag skulle ha de jätte bra med han ?

Du har väll aldrig sett han i hela ditt liv?
och nu när du är i princip vuxen, så kommer han och har längtat efter dig och vill träffa dig!?
Han har inte sett dig växa upp, han vet inte vem du är.
låter konstigt att umgås med sin far då!?!?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom skicka pengar till dig som plåster på såren. Om han går med på det, då be honom om mer! [wink]


   
SvaraCitera