Aviseringar
Rensa alla

va har man för fel i sitt undermedvetna,hjärna lr hjärta om


Ämnesstartare

tror problemet är att man tar sig sj och världen på för stort allvar
+ att man inte vill get hurt

liksom man kan flirta med ngn utan att lova varandra evig trohet, håller på att jobba med mig sj för att få mig att inse det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etit för lite ostbågar???????=P=P=PXDXDXD


   
SvaraCitera
zIGGE

haha torr social grottmossa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

haha torr social grottmossa!

zigge jag e kär i dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har samma problem!!!!!!! Det bästa är att börja gilla någon upptagen. Fast i värsta fall kan det hända att den lämnar sin partner för dig och då blir det ju inge bra. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har samma problem!!!!!!! Det bästa är att börja gilla någon upptagen. Fast i värsta fall kan det hända att den lämnar sin partner för dig och då blir det ju inge bra. [sad][sad]

what nej, då suktar man ju länge?!
bäst att börja få äkta känslor istället ju


   
SvaraCitera

Tror att anledningen är lite olika för olika personer. Har känt på detta vis ett par gånger, och ibland har det varit för att när personen väl har börjat visa sitt intresse och jag lärt känna den bättre, inser jag att det som var intressant med personen var min föreställning om den och att den inte var riktigt så som jag trodde.

Ibland kan jag identifiera vissa egenskaper jag inte gillar hos en partner, som en viss slags svaghet t.ex. Då tappar jag intresset. Just svaghet är lite svårt också pga är lätt att blanda ihop med öppenheten och ärligheten som vissa visar när de är intresserade av en. Det har förstört en del för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

what nej, då suktar man ju länge?!
bäst att börja få äkta känslor istället ju

Men blä blä sådär tänker man inte [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte så för mig


   
SvaraCitera