Aviseringar
Rensa alla

Va har ni suttit för


Just nu tjänar jag mina sista 6 år här, har suttit inne p.g.a människorov (kidnappning), mord, mordbrand, landsförräderi samt hets mot folkgrupp. Jag fick livstid, men har nu endast 6 år kvar.


   
SvaraCitera

Håller på att sitta av 10 år för fildelning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick sitta inne för jag inte ringde och sjukanmälde mig.
men jag rymde genom fönstret o satte mig o plugga. sen fick jag stryk då tack pappa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mördade en gammal tant pga behövde pengar. Men tro inte att jag inte hade ångest! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu när jag tänker så har jag faktiskt blivit anmäld några gånger, eller rättare sagt brotten jag begick, var jättenojjig flera månader mellan varje tillfälle för hade glömt att rensa bort ngn liten ledtråd ngnstans som gnagde i mig men utredarna var uppenbarligen inte så värst kompetenta, för blev aldrig misstänkt för ngt. Uhuhuhu tänk om de grep ngn stackare som fick sota för mina hyss?? :((( 

Säkert ngn invandrare isf som befann sig på fel place vid fel tidpunkt. rasistsnutarna hade säkert iscensatt brott för dem att begå utan min hjälp så att de kan misshandla dem i häktet, verkar vara så de jobbar bakom kulisserna :((((((((

Känns skönt att preskriptionstiden gick ut för flera år sedan iaf. 
 


   
SvaraCitera

A:
nu när jag tänker så har jag faktiskt blivit anmäld några gånger, eller rättare sagt brotten jag begick, var jättenojjig flera månader mellan varje tillfälle för hade glömt att rensa bort ngn liten ledtråd ngnstans som gnagde i mig men utredarna var uppenbarligen inte så värst kompetenta, för blev aldrig misstänkt för ngt. Uhuhuhu tänk om de grep ngn stackare som fick sota för mina hyss?? :((( 

Säkert ngn invandrare isf som befann sig på fel place vid fel tidpunkt. rasistsnutarna hade säkert iscensatt brott för dem att begå utan min hjälp så att de kan misshandla dem i häktet, verkar vara så de jobbar bakom kulisserna :((((((((

Känns skönt att preskriptionstiden gick ut för flera år sedan iaf. 
 

nu har de blivit fel, inget illa mot invandrare men dom får ju för fan inte ens fängelse för våldtäkt, rån o misshandel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

nu har de blivit fel, inget illa mot invandrare men dom får ju för fan inte ens fängelse för våldtäkt, rån o misshandel

öö jo 


   
SvaraCitera