Aviseringar
Rensa alla

VA I HVETE SD


Ämnesstartare

df rqp:

orkar inte bli sexist- och pedofilanklagad hela tiden Mycket glad

Mmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Eller, tja, beter sig idiotiskt åtminstone. Tänker idiotiskt.

Ja! Alltså idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:  Alltså. Jag gick ifatt snubben för att ge tillbaka den och konfrontera med mina sosseåsikter men han hann sätta sig i sin bil. Då rev jag sönder den och kastade på hans bilruta.

 

 

 

Älskar dig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allevo:

Älskar dig Hjärta

Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Ja! Alltså idioter

Jag vet inte, kanske. Människor i allmänhet brukar vara rätt så idiotiska. Men liksom; man är inte en bok bara för att man får Nobelpris i litteratur, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moget. Sätt upp en lapp på brevlådan om att du inte vill ha reklam istället. Reklamutdelaren gör bara sitt jobb.

Å andra sidan är ju du bara 15. Du hinner förhoppningsvis mogna med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: men han hann sätta sig i sin bil

Han snappade snarare upp att du skulle konfrontera honom, blev rädd och fick bråttom därifrån. SD är ett falskspelande fegt lågintelligent hillbilly-parti som säger det dom tror folk vill höra för att få röster, när dom o själva verket tänker köra sin egen agenda.
Man kan inte ta en så starkt rotad främlingsfientlighet och bara få den att poff - försvinna, men man kan tysta ner det och med järnnäve se till så att alla i partiet visar sitt pokerface, sitt "mediaface".

absentthinking: Någon som HATAR SD lika mycket som jag?

Hmm... jag tror att jag svarade på den frågan med texten ovan, men jag är inte helt 100. Vad tycker du själv? ;D
Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon skrev det rätt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du borde ramat in den. 

Får ingen sån reklam här pga bor i invandrartätt område. Tror inte de vågar sig hit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Moget. Sätt upp en lapp på brevlådan om att du inte vill ha reklam istället. Reklamutdelaren gör bara sitt jobb.

Å andra sidan är ju du bara 15. Du hinner förhoppningsvis mogna med tiden.

För det är ju mer moget att kalla andra omogna. Eller? Vad betyder det ens att vara mogen? Är du mogen? Vem förväntar sig att en 15-åring sk vara mogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, bara riv sönder skiten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA hoppas du också mognar

Ganon:
Moget. Sätt upp en lapp på brevlådan om att du inte vill ha reklam istället. Reklamutdelaren gör bara sitt jobb.

Å andra sidan är ju du bara 15. Du hinner förhoppningsvis mogna med tiden.


   
SvaraCitera

Jag gillar SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Vem är så dum och kommer med den här jävla propagandan och slänger i min vackra oskyldiga brevlåda? Alltså. Jag gick ifatt snubben för att ge tillbaka den och konfrontera

Förmodligen brevbäraren? Som f.ö. inte själv valt vad du ska ha för post. Det är väl inte svårt att räkna ut själv? Det finns inget olagligt för politiska grupper att dela ut progaganda via posten, oavsett vilka åsikter det än rör sig om. Om du vill förhindra detta kan du:

a) Sätta upp en lapp om att du inte vill ha propaganda från en specifik politisk grupp
b) Börja prenemurera på en politisk tidsskrift du sympatiserar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Förmodligen brevbäraren? Som f.ö. inte själv valt vad du ska ha för post. Det är väl inte svårt att räkna ut själv? Det finns inget olagligt för politiska grupper att dela ut progaganda via posten, oavsett vilka åsikter det än rör sig om. Om du vill förhindra detta kan du:

a) Sätta upp en lapp om att du inte vill ha propaganda från en specifik politisk grupp
b) Börja prenemurera på en politisk tidsskrift du sympatiserar med.

Det var ju dock inte alls brevbäraren.


   
SvaraCitera