Aviseringar
Rensa alla

va med i dokusåpa


Ämnesstartare

asså tja jag funderar på att vara med i en dokusåpa?  asså måste man vara snygg för att vara med i en dokusåpa? kan man göra de som en kändis grej eller en affärsgrej asså attman vill ha mer erbjudsnden o så vad tycker ni om allt detta dokusåpa mönniskorna kommer dokusåpa finnas  kvar i framtiden ska man söka eller?


   
Citera
Ämnesstartare

.... börjar starkt tvivla på att du inte trollar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
.... börjar starkt tvivla på att du inte trollar 

nej men asså ärligt de är väl bara roligt att vara med i en dokusåpa? festa o supa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

nej men asså ärligt de är väl bara roligt att vara med i en dokusåpa? festa o supa?

jesus chirst...


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

nej men asså ärligt de är väl bara roligt att vara med i en dokusåpa? festa o supa?

Nej, det tycker nog knappast alla.


   
SvaraCitera

Vilken dokusåpa? I dom flesta dokusåpor blir du tillsagd om vad du ska göra hela tiden. Det är inte bara att "festa o supa" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

sarab00:
Vilken dokusåpa? I dom flesta dokusåpor blir du tillsagd om vad du ska göra hela tiden. Det är inte bara att "festa o supa" 

ofkar inte med mitt liv vill göra något roligt!!   kanske ph vet inte kommer de finnas dokusåpa i feamtiden men måste man vara snygg helt ärlig ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
.... börjar starkt tvivla på att du inte trollar 

Börjar tro att danne skaffat nytt konto


   
SvaraCitera

adaq:

Börjar tro att danne skaffat nytt konto

har slutat tro, nu är jag säker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

har slutat tro, nu är jag säker 

aa för några här mobbade mig för min skrivning!  tror ni att dokusåpan kommer vara kvar i framtiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Börjar tro att danne skaffat nytt konto

de påstås vara danne men tror danne trollar af


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

aa för några här mobbade mig för min skrivning!  tror ni att dokusåpan kommer vara kvar i framtiden?

ja, inte schysst att påpeka de hela tiden, ja har ingen aning om sånt, känns som tv kommer dö ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

de påstås vara danne men tror danne trollar af

Tro det eller ej, men danne är faktiskt inget troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Tro det eller ej, men danne är faktiskt inget troll.

jag trodde också det i början men det blir så skevt i min värld att man vill vara Samir Badran. Han kan ju inte än hålla en konversation. När jag träffade honom var han ju helt jävla skev. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

jag trodde också det i början men det blir så skevt i min värld att man vill vara Samir Badran. Han kan ju inte än hålla en konversation. När jag träffade honom var han ju helt jävla skev. 

Jo kan inte heller förstå vad man ser så speciellt i samir. I minaögon är samir en total loser...

Men danne är inget troll. Han har både blogg och Youtube-kanal och vet en som sett honom på chatroulette


   
SvaraCitera