Aviseringar
Rensa alla

va röstar du på?


Ämnesstartare

liknande huhh's tråd men nu ska ni välja mellan dessa


   
Citera

En gosig björnunge


   
SvaraCitera

vargarna om jag var obeväpnad, skulle försöka slita strupen av ledaren och ta hans plats


   
SvaraCitera

känns som att de hade varit svårare o bli av med 5 vargar än en grizzly

typ om 5 vargar biter på en nä man ligger ned så e dom över hela kroppen typ ? o slår man en så tar en av de andra vargarna ett nytt bett typ? o så man ligger ba o skriker o så jättemkt panik

grizzly kan man iaf lura typ klappa den på ryggen medan den biter o stampar på en så tror den att nån e bakom den o så springer man iväg nä den tittar bort elr frågar den om den vet vart den unge tagit vägen fast på ett drygt sätt så den tror att man gjort något o springer iväg o letar ungen


   
SvaraCitera

vargar för tkr dom är snyggare...grissly björnen är så ful jag spyr så fort jag ser den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghsfdheterhergeth:
vargar för tkr dom är snyggare...grissly björnen är så ful jag spyr så fort jag ser den..

då dör du med större chans tror jag

behappyok:
känns som att de hade varit svårare o bli av med 5 vargar än en grizzly

typ om 5 vargar biter på en nä man ligger ned så e dom över hela kroppen typ ? o slår man en så tar en av de andra vargarna ett nytt bett typ? o så man ligger ba o skriker o så jättemkt panik

grizzly kan man iaf lura typ klappa den på ryggen medan den biter o stampar på en så tror den att nån e bakom den o så springer man iväg nä den tittar bort elr frågar den om den vet vart den unge tagit vägen fast på ett drygt sätt så den tror att man gjort något o springer iväg o letar ungen

ja, björnen går ju försöka döda, 5 vargar som är runt en gör ju allt tillsammans

A:
En gosig björnunge

ska va en hanne på över 500 kilo som har svårt o hitta mat, typ 500 kilo muskler


   
SvaraCitera

handendärnissen: då dör du med större chans tror jag

Nej jag blir vän med argarna så att de är inte fiende med mig.
Vad ska man ha en töntig panda björn till?


   
SvaraCitera

grizzly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghsfdheterhergeth:

Nej jag blir vän med argarna så att de är inte fiende med mig.
Vad ska man ha en töntig panda björn till?

ahhaha lycka till


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ahhaha lycka till

Bara lite rädd att de ska bli arga Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghsfdheterhergeth:

Bara lite rädd att de ska bli arga Gråter

yeah du dör troligen men lycka till ändå


   
SvaraCitera

Antar att du menar om de redan är inställda på att anfalla? Med rätta borde ju alla som jagar bli attackerade, känner jag. 
Björnen kan klättra i träd men kanske kanske låter en vara om man spelar död. Risken finns ju dock att de släpar med en och begraver en någonstans för att komma tillbaka och äta på sedan. Friska vargar äter inte människor men har de redan dödat en och de verkligen behöver mat så gör de väl. Vargar anfaller ju sedan i flock så man kan ju kanske hoppas på att skada en av dem så att de andra blir rädda och ger sig av. Uh vill ej tänka på. 


   
SvaraCitera

detta (om det är äkta) hade fått mig att svimma. blir så jävla sur på dessa människor. lämna vilda djur ifred. så blir stackars djuren avlivade sedan när de försvarade sitt revir mot inkräktare, precis som djur gör. avliva korkade människor ist. 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

yeah du dör troligen men lycka till ändå

nej tror inte man dör så lätt.
men jag var väldigt ful på dom gamla bilderna iaf hatade mig själv och frisyren=??? varför är de klippt så i håret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Antar att du menar om de redan är inställda på att anfalla? Med rätta borde ju alla som jagar bli attackerade, känner jag. 
Björnen kan klättra i träd men kanske kanske låter en vara om man spelar död. Risken finns ju dock att de släpar med en och begraver en någonstans för att komma tillbaka och äta på sedan. Friska vargar äter inte människor men har de redan dödat en och de verkligen behöver mat så gör de väl. Vargar anfaller ju sedan i flock så man kan ju kanske hoppas på att skada en av dem så att de andra blir rädda och ger sig av. Uh vill ej tänka på. 

"med rätta borde ju alla som jagar djur bli attackerade, känner jag" alltså whaaaat? du önska precis livet ur hela sveriges jägare??


   
SvaraCitera