Aviseringar
Rensa alla

Va ska jag göra? 🙁


Ämnesstartare

För ungefär 1 år sedan var jag ihop med en kille som jag inte riktigt visste va jag tyckte om.. Vi bråkade jämt eftersom jag mådde dåligt och gjorde saker mot mig själv jag aldrig borde ha gjort! Men för drygt 2 veckor sedan började han prata, skriva med mig och jag frågade vad han ville, då svarade han att han saknar mig som ..... Och ville ha tillbaka mig och börja på en ny stadig lina. Det är ju så att han har en tjej han bråkar grymt mycket med just nu och säger till mig att han inte tycker lika mycket om henne och vill ha mig istället! Han har haft sex med mig 4 gånger under 1,5 vecka, han tycker verkligen om det! Men idag for han till sin tjej och så att jag och skrev med han och fråga om han och jag typ kunna ha en "romantisk middag" någon dag men han bara venne och bara någon minut före jag skicka det fick jag typ värsta hotfulla messet av hans tjej: att han är mig lilla du det kommer inte bli något mellan han och dig, sluta fan skriva med han och massa till men jag orkar fan inte änns svara på det!!! Vad ska jag göra jag tycker verkligen om han och kan knappt tänka mig att vara med någon annan än han... Det var senast igår han sa att han älskade mig och att det kommer bli han och jag!!! Vad ska jag göra? 🙁 


   
Citera

Honom* Galen Vart tvungen.

Nee men, om dom fortfarande är tillsammans så är det inte bra samtidigt vara med honom.
Om han känner att han vill vara tillsammans med dig så kommer han att göra slut med henne tids nog.


   
SvaraCitera