Aviseringar
Rensa alla

va ska man göra?


Ämnesstartare

ja har ett probblem med en granne som e rasse va ska ja göra åt?


   
Citera

ignorera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom att skjuta dig.


   
SvaraCitera
Hando

Inget, så länge han inte gör något mot dig personligen tycker jag du ska låta honom ha sina åsikter ifred [zzz]


   
SvaraCitera

Jag har precis samma problem! Min granne spelar hela tiden invandrarfientlig musik! Det gör mig otroligt frustrerad! Jag avskyr verkligen att leva i ett fritt land som flykting. Jag hatar att nästan alla människor ser folk med annorlunda åsikter som människor och jag hatar att man får spela vilken musik man vill!
Usch! Sverige är ett hemskt land!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Jag hatar att nästan alla människor ser folk med annorlunda åsikter som människor och jag hatar att man får spela vilken musik man vill!
Usch! Sverige är ett hemskt land!

Det är verkligen sjukt att ens grannar får ha vilka åsikter de vill. Hemska rasistsverige.


   
SvaraCitera

se han som en liten mops, låtsas att han e gullig..


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Usch! Sverige är ett hemskt land!

Well, behöver jag säga någonting?


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Jag har precis samma problem! Min granne spelar hela tiden invandrarfientlig musik!

Stackare. [sad]

Din granne kanske behöver hjälp? Hjälp han på traven till att lyssna på bättre musik vettja! [y]


   
SvaraCitera

Döda honom.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Din granne kanske behöver hjälp? Hjälp han på traven till att lyssna på bättre musik vettja! [y]

Du har rätt. Jag ska visa han vad vi invandrare lyssnar på. Han blir nog glad om jag bjuder upp honom på lite vattenpipa och örtte.


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Du har rätt. Jag ska visa han vad vi invandrare lyssnar på. Han blir nog glad om jag bjuder upp honom på lite vattenpipa och örtte.

Det låter najjs.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Det låter najjs.

Det ÄR najjs


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Det ÄR najjs

Hur vet du?


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Hur vet du?

Förlåt.. Jag TROR det är najjs.


   
SvaraCitera