Aviseringar
Rensa alla

Vaccination mot livmoderhalscancer.


Ämnesstartare

hej!
jag tog min första spruta i september mot livmoderhalscancer.
jag tog den inte hos en läkare, utan hos en kompis mamma som är sjuksköterska, som såklart brukar ta sprutor på andra!
så hon sa att jag kunde ta där vid skinkan, för hon sa att de gjorde mindre ont.. och de kändes inte så mycket faktiskt.. men nu är jag otroligt orolig fall sprutan inte hjälper där vid skinkan, för vad ska jag då ta mig till?
någon som vet, för jag tog den liksom intramuskulärt!
så någon som vet om den hjälper endå? för annars får jag ju helt enkelt ta dom andra två i låret eller i armen..


   
Citera
Ämnesstartare

Seriöst. Det smittar inte. Det är inte direkt så att du garanterat får det bara för att du inte tagit sprutan.

Blåsta människor....


   
SvaraCitera

jag håller också på att vaccineras. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt liv är redan förstört så d är bara aids som fattas,jag välkomnar den varmt och med en öppen famn.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Seriöst. Det smittar inte. Det är inte direkt så att du garanterat får det bara för att du inte tagit sprutan.

Blåsta människor....

Vaccinet skyddar även mot kondylom så det är bra att ta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoid:

Vaccinet skyddar även mot kondylom så det är bra att ta det

Hur ofta är det man får kondylom då? Hört att kondom är ett ganska effektivt preventivmedel... [rolleyes]
..Har också hört att det där vaccinet bara skyddar 10% mot cancer. Man får annars cancer av allt. Stanna inomhus, du kan få cancer av solen. Ät bara ekologiskt och bli vegetarian, annars kanske du får cancer (skräpmat kan du glömma). Byt ut bygelBH till något utan bygel, eftersom du annars kan få bröstcancer. Använd inte mobiltelefon eller trådlöst nätverk. Strålningen kan ge dig cancer.
Ska jag fortsätta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera