Aviseringar
Rensa alla

Vacker eller ej det äro frågan.


Ämnesstartare

Ser ju inte 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatarn är väl knappast vacker, men du är säkert söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är du säkert. Vad som dock är långt mer intressant är att du kommer från Alaska.

Kommer du från en liten by eller från typ Anchorage?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Det är du säkert. Vad som dock är långt mer intressant är att du kommer från Alaska.

Kommer du från en liten by eller från typ Anchorage?

Jag kommer från Ketchikan. Det är en rätt liten stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Jag kommer från Ketchikan. Det är en rätt liten stad.

Varför flyttade ni till Sverige, av alla ställen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Varför flyttade ni till Sverige, av alla ställen?

Ja, säg det. Vi hade släktingar i Norge och bodde där ett tag innan vi flyttade till Sverige. Min mor fick ett bra arbete här och därför flyttade vi hit och har blivit kvar här. Jag gillar Norge bättre än Sverige. Det var vackrare där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vet inte [love] [love] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Ja, säg det. Vi hade släktingar i Norge och bodde där ett tag innan vi flyttade till Sverige. Min mor fick ett bra arbete här och därför flyttade vi hit och har blivit kvar här. Jag gillar Norge bättre än Sverige. Det var vackrare där.

Haha, alright. Var nånstans i Sverige bor du då och var i Norge bodde ni? Vad gör du förresten, jobbar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Haha, alright. Var nånstans i Sverige bor du då och var i Norge bodde ni? Vad gör du förresten, jobbar du?

Bor i Uppland nu. Vi, mor och jag, bodde lite varstans i Norge innan vi flyttade till Sverige. Abetar jag på ett litet cafe nu. Lönen är inte stor, men den duger. Ska skaffa egen bostad så småningom. Och en vespa. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anytime! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sötare än mig i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lätt att se, NOT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Bor i Uppland nu. Vi, mor och jag, bodde lite varstans i Norge innan vi flyttade till Sverige. Abetar jag på ett litet cafe nu. Lönen är inte stor, men den duger. Ska skaffa egen bostad så småningom. Och en vespa. [bigsmile]

Haha, soft. Lite äventyrligt, nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Haha, soft. Lite äventyrligt, nästan.

Kanske det. Jag vill resa runt i världen på min vespa när jag växer upp. Om jag nånsin växer upp förståss. Jag får äta krumelurpiller och säga de magiska orden "jag vill inte bliva stur".


   
SvaraCitera