Aviseringar
Rensa alla

Vackraste tjejen på UM - Nominering


Ämnesstartare

ヽ( ゚ヮ・)ノ.・゚*。・+☆

Det här är en tävling som jag startar, där vi utnämner den vackraste kvinnliga användaren av ungdomar.se.

Det vi utgår ifrån är användarens karisma, utseende, personlighet och attraherande drag. Att vara vacker är något väldigt subjektivt, då olika personer attraheras av olika utseende och personligheter.

Du som nominerar får själv välja vad du vill gå efter. Om du attraheras av starka, självsäkra tjejer som är utåtriktade så kan hon vara den vackraste för dig. Om du tycker att stora bröst och dat ass är det viktigaste för en vacker tjej så är det up to you. Du väljer själv.

Högst tre nomineringar var.

De tio mest nominerade går sedan till en omröstningsfas. Motiveringar är tillåtna och kan användas för att influera andra användares val.

I den här tråden så skall det endast finnas nomineringar, om ni vill diskutera vidare så kan ni göra det i klotter.

Nominering kan även ske anonymt via PM. Tysthetslöfte utlovas i dessa fall.

ヽ( ゚ヮ・)ノ.・゚*。・+☆


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

För att bryta isen:

1. Klasbengt
2. HighParadise
3. Dåren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler
Harpyrja
saknar återigen en nummer tre, och återkommer således [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låst tills vidare

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hepp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA!!!! jag nominerar henne. Fast jag vet inte om hon har en användare längre.


   
SvaraCitera

emery fifan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. NickoKick (duh)
Motivering:
Image
No further questions, your honour.
2. Emery
3. Blodådra
4. dött lopp mellan några. ohyea_, possibly mayby och ziiesh för att nämna ett par.


   
SvaraCitera

Mawns:

De tio mest nominerade går sedan till en omröstningsfas. Motiveringar är tillåtna och kan användas för att influera andra användares val.

Mes, när jag hade en tävling så körde jag flera omröstningar bara för att få med alla. [no-no]

Shrimpy btw.


   
SvaraCitera
Åtta

Utav ren pliktkänsla måste jag givetvis nominera Capture.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja och Capture


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buttcrack
Geigerzähler
Harpyja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buttcrack
Geigerzähler
Complicated

..tror jag [confused]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Lejonmamman! (Oj, vad hon måste vinna)
Hon är världens utstrålning (fast jag inte träffat henne, än[blush]), är rolig och söt på alla sätt. Ser sjukt bra ut och känns naturlig och äkta. [love]


   
SvaraCitera