Aviseringar
Rensa alla

Vad är ADHD?


Ämnesstartare

Väldigt intressant tråd, och ett härligt initiativ! Jag ser fram emot att vidare få följa denna eminenta kartläggning av ADHD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sigismund Fröjd:

Väldigt intressant tråd, och ett härligt initiativ! Jag ser fram emot att vidare få följa denna eminenta kartläggning av ADHD.

You're only Jung once, but that's nothing to be a Freud of. [wink]


   
SvaraCitera

asså du är typ bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ennie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

You're only Jung once, but that's nothing to be a Freud of.

Ha ha, den var skoj den, det måste jag medge!

Med vänliga hälsningar, Sigismund Fröjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

om detta hade varit en seriös tråd hade den antagligen varit intressant, nu är det bara ett dåligt försök att likna ennie

nej, aspie började och är duktigare säg inte så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej, aspie började och är duktigare säg inte så

det ger dina trådar otur ifall man säger så?[wink]


   
SvaraCitera

Ja vad är ADHD. Det är något som jag har, och något som jag vill ha bort så mycket så att jag skulle kunna ge vad som helst för att bli av med eländet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1lobotomi:

Ja vad är ADHD. Det är något som jag har, och något som jag vill ha bort så mycket så att jag skulle kunna ge vad som helst för att bli av med eländet.

hur yttrar det sig riktigt?


   
SvaraCitera

isola:

hur yttrar det sig riktigt?

Jag har svårt att strukturera min vardag, planerar in för mycket och missar nästan allt jag planerat in på grund av impulsiviteten. Missar viktiga möten osv för att jag kan inte vara still så värst länge och hittar alltid roligare saker att göra, saker som är roligare för stunden men som kan ge brutala konsekvenser iom att jag missar massor.

Jag kan vara jävligt annoying när vanliga människor vill sitta och prata lugnt som människor brukar vara, det hatar jag och nästan klättrar på väggarna av hur tråkigt jag tycker att det är.

Barnsligt temperament när folk skäller på mig och blir alldeles för lätt arg för småsaker, jävligt arg, och det visar jag på mindre bra sätt om man säger så.

Sen tusen mer grejer men det där är väl det jag mest stör mig på med mig själv ang. det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1lobotomi:

Jag har svårt att strukturera min vardag, planerar in för mycket och missar nästan allt

känner igen mig där[sad]


   
SvaraCitera

isola:

känner igen mig där

Haha kanske ska gå till farbror psykolog? [wink] Närå det är nog ingen fara, så länge du slipper ha allt så krångligt som det blir för mig så har du det kung kan jag lova [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1lobotomi:

Haha kanske ska gå till farbror psykolog?

skulle få 7000 diagnoser haha[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

skulle få 7000 diagnoser haha

Haha men ojdå! Mentalsjukhus hela livet och tre liv framåt typ! xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det ger dina trådar otur ifall man säger så?[wink]

Öh. Jag och ennie är självsfränder och du är en kaxig tjej...


   
SvaraCitera