Aviseringar
Rensa alla

Vad är ASHAK?


Ämnesstartare

aspie:

haha maxwinner? more like maxloser det står i "mina skickade" om det är skickat!

oj då [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fråga de på pizzerian. Är du inte efterbliven så kan du kommunicera med dem även fast de inte kommer från Sverige.

När jag frågade "Vad är det i ashak?" Så svarade han "Ungefär 15minuter!". [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

När jag frågade "Vad är det i ashak?" Så svarade han "Ungefär 15minuter!". [zzz]

Hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

När jag frågade "Vad är det i ashak?" Så svarade han "Ungefär 15minuter!". [zzz]

Lol så stereotypt...[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hahah

Nej.

fistforfight:

Lol så stereotypt...

Minst sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej befrienda nån arab på skolan och ta med som tolk... Annars kanske de kan Engelska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är shaka iaf
Image


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja, vad är det?

Skulle säga att ashak är degklumpar. Typ som små kokta, vegetariska piroger med olika sorters fyllning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, vet du någon bra snabbkurs i arabiska?

Finns något som heter engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Okej befrienda nån arab på skolan och ta med som tolk

Smart!

Rain:

Finns något som heter engelska.

Både hans och min engelska var värdelös, testade. [zzz]

ms_A:

Skulle säga att ashak är degklumpar. Typ som små kokta, vegetariska piroger med olika sorters fyllning.

Har du smakat dem? Är det gott eller blä?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Både hans och min engelska var värdelös, testade. [zzz]

Varför öppnar man ett företag i ett land där man inte kan kommunicera? Låter verkligen sjukt korkat.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Har du smakat dem? Är det gott eller blä?

Inte smakat men sett. Är inte mkt för vegetariska saker.. eller fisk heller. Det hade de i också. Men de såg ganska goda ut o de andra på jobbet sa de va goda 🙂 prova!


   
SvaraCitera

Rain:

Varför öppnar man ett företag i ett land där man inte kan kommunicera? Låter verkligen sjukt korkat.

Man kanske inte får några andra jobb eftersom man inte kan språket?? Asbra att de öppnat ju så alla rika människor slipper klaga på att de lever på dom o på bidrag. Säkert nån som kan svenska där iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rain:

Varför öppnar man ett företag i ett land där man inte kan kommunicera? Låter verkligen sjukt korkat.

För att de är bra på att göra pizzor och måste ha ett jobb som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Man kanske inte får några andra jobb eftersom man inte kan språket?? Asbra att de öppnat ju så alla rika människor slipper klaga på att de lever på dom o på bidrag. Säkert nån som kan svenska där iaf.

Harpyja:

För att de är bra på att göra pizzor och måste ha ett jobb som alla andra.

Ännu en anledning till varför invandringen bör minskas. Plus att ett obligatoriskt språktest bör införas för att få bli medborgare.


   
SvaraCitera