Aviseringar
Rensa alla

vad är bäst att göra


Ämnesstartare

mpt:hv:
skylla sina problem på samhället, dvs förstå saker, är för mig mkt viktigare än ta tag i sina problem, dvs göra saker. i vår värld är det många görelser av saker som är förhastade. det behövs mer förståelse och mindre görande. det kommer bli mindre problem då.

Sant, tänkte inte på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: lol tråden handlar om att välja mellan dem............

Ja, och varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, och varför.

det är kul att väga saker mot varandra o fundera lite o så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: det är kul att väga saker mot varandra o fundera lite o så

Bara om de strider mot varandra eller som en mer eller mindre berusad tankelek. Den senare brukar innebära "ligga med, gifta sig med och döda".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bara om de strider mot varandra eller som en mer eller mindre berusad tankelek. Den senare brukar innebära "ligga med, gifta sig med och döda".

de strider ju mot varandra även om man såklart kombinera dem. typ som inomhus/utomhus eller nåt. dilemmat är fiktivt och simplistiskt men har en logisk kärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do you want to meet girls who just want sex, no relationships, no romance, just sex, then you should come to this page http://www.meet2flirt.com/&usd=2&usg=ALhdy28YnZTD_5rAHxsSotp4ePjiqeQj6 A" target="_blank"> http://www.meet2flirt.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: de strider ju mot varandra även om man såklart kombinera dem. typ som inomhus/utomhus eller nåt. dilemmat är fiktivt och simplistiskt men har en logisk kärna.

Tycker inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
skylla sina problem på samhället, dvs förstå saker

Varför skulle man förstå något bättre för att man skyller på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser det som att ett problem kan vara orsakat av samhället och att samhället står till skuld för dess existens, men att man ändå själv hypotetiskt kan ta tag i det och lösa det själv. Eller åt andra hållet, där problemet kan orsakas av en själv men lösas av samhället etc.

Men frågan är, som jag uppfattat det, inte vilka utslag som kan bli eller huruvida de utesluter varandra utan om man ställd mot väggen skulle välja det ena eller det andra. Det är förutsatt att man måste välja de två emellan.


   
SvaraCitera