Aviseringar
Rensa alla

vad är bäst? #821168093


Ämnesstartare

GladGladGladGladGladGladGladGladGlad


   
Citera
Ämnesstartare

¿analsex utan kondom?


   
SvaraCitera
mynona

Det skulle väl vara frågetråd nummer fem, om du skapar den för att imitera eller i överenskommelse med den där cyborgetc-karaktären/personan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
¿analsex utan kondom?

VAVAVA? Röstade du på det alternativet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Det skulle väl vara frågetråd nummer fem, om du skapar den för att imitera eller i överenskommelse med den där cyborgetc-karaktären/personan

EY! Vad röstade du på? 


   
SvaraCitera
mynona

space:

EY! Vad röstade du på? 

otrohet är väl aldrig bra? och analsex utan kondom gör väl inte mer än vaginalsex utan kondom om man har det med en frisk partner. därav dra slutsats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

otrohet är väl aldrig bra? och analsex utan kondom gör väl inte mer än vaginalsex utan kondom om man har det med en frisk partner. därav dra slutsats

Aha okej, så du har hällre analsex utan kondom än att personen är otrogen med dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

VAVAVA? Röstade du på det alternativet? 

m


   
SvaraCitera
mynona

space:

Aha okej, så du har hällre analsex utan kondom än att personen är otrogen med dig? 

Ja, analsex utan kondom är i sig ganska okontroversiellt om man utgår ifrån att det utförs med frisk partner. otrohet är etiskt besvärligt och har potential att leda till enorma berg av komplikationer och besvär även om man inte utsätts för otrohet utan är den med vilken någon är otrogen. Ryser vid tanken på allt besvär jag skulle kunna bli tusatt för av en svartsjuk monogam partner om någon är otrogen med mig. Jag har nog med besvär och krångel redan som det är tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

analsex utan kondom är i sig ganska okontroversiellt om man utgår ifrån att det utförs med frisk partner. otrohet är etiskt besvärligt och har potential att leda till enorma berg av komplikationer och besvär även om man inte utsätts för otrohet utan är den med vilken någon är otrogen

Jo, men hur skulle du gjort själv? Är analsex okontroversiellt för dig? Galen


   
SvaraCitera
mynona

space:

Jo, men hur skulle du gjort själv? Är analsex okontroversiellt för dig? Galen

Inte brukar jag diskutera mitt eventuella sexliv mitt ute på publikt forum väl? Icke! ovanstående är det bästa du kan hoppas på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Inte brukar jag diskutera mitt eventuella sexliv mitt ute på publikt forum väl? Icke! ovanstående är det bästa du kan hoppas på

hehehehe Galen det är ju bara då frågan blir svår ju. 


   
SvaraCitera
mynona

space:

hehehehe Galen det är ju bara då frågan blir svår ju. 

Nej, frågan är mycket lätt för mig. Jag skriver bara inte ut svaret

Fattar för övrigt inte den iver vissa har av att få vara den någon är otrogen med. Man behöver bara tänka på all bedrövelse en svartsjuk partner kan ställa till för en för att bli avskräckt. Men kanske tycker de att det är värt besväret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej, frågan är mycket lätt för mig. Jag skriver bara inte ut svaret

Aha okej, såhär då, om det var något sexuellt som du inte ville göra, skulle du göra det för att din partner skulle vara trogen med dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller det går såklart att prata generellt


   
SvaraCitera