Aviseringar
Rensa alla

Vad är bäst med ungdomar.se?!


Nintendo:

Men det är ju bara att surfa runt lite! I relationsforumet brukar folk vara dryga för där skapas alltid 4932094320 likadana trådar, kolla där!

såg att dekadent va lite dryg mot amsi dock. men han är väl alltid det mot någon ny. har för mig att han sa att han beskrev grundligt hur han skulle trycka ner sitt könsorgan i halsen på mig första gången jag snacka med honom på chatten.

Nintendo:

nusse [love]

hahah [crazy] *naiv o liten*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Ett inte längre så roande tidsfördriv, det var kul ibland förut

Ok, hängt här länge?

Fingerprints:

folk är dryga hela tiden.

Tycker också det kan va rätt skoj när folk är dryga. Fast sen så är det väl kanske inte alltid skoj. Ifall man faktiskt ställer en seriös fråga som man vill ha svar på. Fast man kanske får skylla sig själv om man ställer seriösa frågor på forumet? [crazy]


   
SvaraCitera

Empisan:

Ok, hängt här länge?

Alldeles för länge


   
SvaraCitera

Frågan är vad som är bra, just nu känns allt jättetrist. Antar att jag hänger här därför att jag är avstängd från Flashback ett tag framöver. [sad]


   
SvaraCitera

Empisan:

Tycker också det kan va rätt skoj när folk är dryga.

fast alltså nu sa jag ju det aldrig som något negativt heller.

Empisan:

Fast man kanske får skylla sig själv om man ställer seriösa frågor på forumet?

Handlar väl mer om folk som ställer frågor som man kan googla fram svaret på på tio sekunder. Eller folk som frågar saker som det finns hundra frågor om. Eller folk som frågar om vi tror att de är gravida eller vad de har för åkommor istället för att köpa ett test eller gå till läkaren.


   
SvaraCitera

Vet inte faktiskt, var bättre förr. Vet ej varför jag är kvar här nu, gammal vana antar jag.


   
SvaraCitera

Vill inte ljuga om min ålder på forum som FB.


   
SvaraCitera

MissAnox:

på forum som FB

vill du va på fb då?


   
SvaraCitera

vaJOO:

vill du va på fb då?

jo..


   
SvaraCitera

Min syster är här, annars skulle det suga ganska mycket, det känns som alla jag diggar här knappt är aktiva längre.


   
SvaraCitera

Empisan:

sming?

Sming


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Min syster är här, annars skulle det suga ganska mycket, det känns som alla jag diggar här knappt är aktiva längre.

Ni är numera random.


   
SvaraCitera

Här kan du få utlopp för tankar och känslor. Det är som terapi[y]


   
SvaraCitera

trubbig:

Ni är numera random.

Varför är vi det? Du kan vara det [mad]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Varför är vi det? Du kan vara det

Alla du känner är borta, kvar är folk som inte känner dig, du är random.


   
SvaraCitera