Aviseringar
Rensa alla

Vad är bästa julklappen 2010, om man är en fattig student?


Ämnesstartare

Jaa.. som tråden heter.
Vad är den bästa julklappen om man inte har så sjukt mycket pengar att lägga ut och är en värdelös pysslare? Tips please!


   
Citera

billiga prydnader, tanken som räknas


   
SvaraCitera

Netherlick:

billiga prydnader, tanken som räknas

Billiga prydnader har ju ingen tanke, gud så tråkigt.

Gör något själv. [y]


   
SvaraCitera

respons:

Billiga prydnader har ju ingen tanke, gud så tråkigt.

Gör något själv. [y]

det är det fina med prydnader de finns i alla former , göra något själv är ju mer tankelöst om man t.ex. bara vet hur man gör kottar med tandpetare i dom sådeså


   
SvaraCitera

iPad


   
SvaraCitera

om du bor i lund finns allt du behöver på tiger.


   
SvaraCitera

en puss och en kram + ett fint hemgjort julkort[love]


   
SvaraCitera

Vet inte vad du menar med pyssla, men hemmagjort julgodis, bröd eller kaka av något slag är ju alltid uppskattat.. behöver inte vara svårt att baka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag funtar på å göra något själv, kanske inte till alla men till några.
mina morföräldrar bor i laholm (västkusten). dom ska få ett levande julkort ( en ganska tråkig men gullig grej från posten.. http://www.levandejulkort.se/ ) fast det e bara för att jag inte har råd att skicka något stort skit som ändå kommer komma fram typ i januari...

men jag tror jag ska göra en fett fin familje middag till mina syskon och föräldrar, något i stil med 3 rätters grej. laga mat e lite av min grej.

MEN! frågan är vad jag ska ge tjejen? något som bara visar hur speciell hon är, men inte för smörigt.. haha någon som har ett bra tips eller en erfarenhet av något som INTE funkar?


   
SvaraCitera

Aaron A Aaronsson:

MEN! frågan är vad jag ska ge tjejen? något som bara visar hur speciell hon är, men inte för smörigt..

gör egna chokladpraliner. enkelt gott och kul.


   
SvaraCitera

Lagerhaus har massa halvroliga grejor till rimliga priser. [cute]


   
SvaraCitera

Pyssla ihop fina fynd från secondhandbutiker (blir personligt) eller bara ge grejerna bara som dom är.


   
SvaraCitera

bj


   
SvaraCitera