Aviseringar
Rensa alla

vad är d1 för jävla dumcentral


Ämnesstartare

Storchen84:

Tigg av nån släkting? Låna av nån kompis?

har knappt kompisar, och om jag har så har de ej körkort alternativt går i skolan. :C

ska kolla hur bussar går men känns som om det är typ lika mkt gå emellan bussarna och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Känner mig elak för att jag sitter o småflinar åt detta

småflinar också åt det. Eller ja, försöker tänka att läkaren som sa det och uppenbarligen ej hörde vad jag sa, kanske hade mycket och stressigt på jobbet för tillfället.


   
SvaraCitera

antrax:

Hade så ont i halsen en gång att jag bara låg och grät (brukar inte gråta av smärta så...)

åååh har haft sån halsont 2 ggr :C el 2:a ggn kanske jag bara grät av utmattning pga: kunde ej sova :c

hatar sånt dödande halsont!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

åååh har haft sån halsont 2 ggr :C el 2:a ggn kanske jag bara grät av utmattning pga: kunde ej sova :c

hatar sånt dödande halsont!!!!!

Ja, het sjuk känsla!
Vid vanligt halsont får man ju ont, men mer kallt eller svidande.
Detta var som extremt stark huvudvärk i halsen. Inga andra tecken på förkylning.
Låg i sängen en hel dag och sov/grät.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postis:
På vilket sätt gör det ont? Du kanske kan känna om det är muskulärt eller inte.
Har du gjort något fysiskt nyligen som kan ha åsamkat en sträckning eller liknande?
Sträckte ljumsken så mycket en gång att jag inte kunde röra mig utan att förgås av smärta.
Blev buren av min pappa nerför trappen när jag skulle på toaletten och grät bara av att han rörde vid mig. Helt galen sträckning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Postis:
På vilket sätt gör det ont? Du kanske kan känna om det är muskulärt eller inte.
Har du gjort något fysiskt nyligen som kan ha åsamkat en sträckning eller liknande?
Sträckte ljumsken så mycket en gång att jag inte kunde röra mig utan att förgås av smärta.

jag ramlade av en häst i förrgår. Eller liksom, jag hoppade av men ramlade när jag stod på marken. Sedan joggade jag. kände ej att jag gjorde illa mig förrän jag joggat 1 km. det gör ont typ som en byxlinning på vänster höft, och sen liksom rakt igenom också. Tror det kan vara muskel för att det gör ont när jag går eller spänner mig. Är orolig för att ha fått en bristning inuti som trycks på när muskler spänns och så. Gör sjukt ont iaf. Typ sådär ont att jag ej vill röra mig alllllllss, var halt igår efter jag motionerat och fick ringa mamam och tigga skjuts hem fölr att jag inte skulle bli liggande i skogen [cry]


   
SvaraCitera

antrax:

Ja, het sjuk känsla!
Vid vanligt halsont får man ju ont, men mer kallt eller svidande.
Detta var som extremt stark huvudvärk i halsen. Inga andra tecken på förkylning.
Låg i sängen en hel dag och sov/grät.

jag var iofs förkyld också och helt svullen i halsen så fick ta i för att kunna svälja[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag ramlade av en häst i förrgår. Eller liksom, jag hoppade av men ramlade när jag stod på marken.

Förstår vad du menar. mvh föredetta hästchey

Postorderhoran:

Sedan joggade jag. kände ej att jag gjorde illa mig förrän jag joggat 1 km.

Ajdå.

Postorderhoran:

det gör ont typ som en byxlinning på vänster höft, och sen liksom rakt igenom också. Tror det kan vara muskel för att det gör ont när jag går eller spänner mig. Är orolig för att ha fått en bristning inuti som trycks på när muskler spänns och så.

Ja, en muskelskada är det nog med störst sannolikhet. Men att det gör ont igenom kroppen är lite underligt om det bara gäller en muskel.
Gör det ont om du trycker försiktigt vid området där smärtan är?

Postorderhoran:

var halt igår efter jag motionerat och fick ringa mamam och tigga skjuts hem fölr att jag inte skulle bli liggande i skogen [cry]

Usch D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Gör det ont om du trycker försiktigt vid området där smärtan är?

kan knacka på höftens hårda del utan smärta. men trycker jag på mjuka delar gör det ont.

antrax:

föredetta hästchey

var då väldans vilka hemligheter du gömmer

KAN INTE EN OCH EN HALV TIMME GÅ LITE FORT ELLER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]
Skänker sympati


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kan knacka på höftens hårda del utan smärta. men trycker jag på mjuka delar gör det ont.

Ah. Något är lite mosat alltså. Säkert ingen fara.
Du har nog bara en inre blödning. Heh.

Postorderhoran:

var då väldans vilka hemligheter du gömmer

[blush]
Jag var ingen äkta cool hästchey som hängde i stallet varje dag. Åkte bara dit en gång i veckan (på lektion...) och var skiträdd för alla äkta hästcheyer kunde allt och bitchade.
Men jag gillar hästar och ridning fortfarande och har fått hopp om hästcheyer eftersom du är en, och du verkar vara snäll.

Postorderhoran:

KAN INTE EN OCH EN HALV TIMME GÅ LITE FORT ELLER

Se en film!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

har fått hopp om hästcheyer eftersom du är en, och du verkar vara snäll.

aaaaaaw blev jätteglad nu [blush]

var du tvungen att skriva att blush just hade fisit eller, kan ej skriva den i "åh du generar mig blir blåbärssoppevarm inombords"-syfte längre. :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

aaaaaaw blev jätteglad nu [blush]

:DDDD

Postorderhoran:

var du tvungen att skriva att blush just hade fisit eller, kan ej skriva den i "åh du generar mig blir blåbärssoppevarm inombords"-syfte längre. :c

Åååååh jag är så nöjd. Nöjd nöjd nöjd nöjd!
Förstör för umare.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

senare på natten fick mamma åka in akut till universitetssjukhuset och lades in där i över en vecka

Min bror ringde till svu för att han hade sjukt ont i magen, de svarar att han ska vänta till nästa dag "eftersom han kan prata såpass normalt och det inte verkar vara akut smärta" ([tard]). Så ringer han istället till vår far som i sin tur ringer och kräver en ambulans direkt från akutavdelningen på sjukhuset. Väl framme visar det sig att blindtarmen spruckit och inflammerat halva buken och att han hade haft omkring två timmar kvar att leva om det inte opererats direkt[sad][n].

Postorderhoran:

men trycker jag på mjuka delar gör det ont.

har du fått dig en smäll på höften den senaste tiden, tex ramlat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

har du fått dig en smäll på höften den senaste tiden, tex ramlat?

inte vad jag kan minnas, halvramlade av en häst men kan ej dra mig till minnes att höft fick stryk i "fallet"


   
SvaraCitera