Aviseringar
Rensa alla

Vad är dåligt med att röka några på kvällen då och då?


Ämnesstartare

dom flesta här är ganska liberala... men skulle vilja höra argument mot att röka på från någon som inte är drogliberal


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har hört om en som rökte på, sedan tog han amfetamin och han var inte alls lycklig. Och tror du knark är bra för hälsan eller? kan det ju knappast vara. Man blir också korkad av cannabis. det är också olagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan bli påkommen och behöva vara social i flera timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte optimalt beteende och det är förbjudet, denna samling faktum betyder att det är förkastligt och själviskt beteende som ska skambeläggas och hatas. det gäller även att professionella inom vård med tolv års utbildning ska sprida lögner om dess skadeverkningar och risker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett annat skitbra argument är att någon rökte på nån gång men föredrar alkohol för att man "blir mer social".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah någon ska röka på för att ignorera alla problem som den själv skapar och fortsätta vara ett vidrigt as. Det är så fult bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ lika fult som att be någon annan att städa upp efter dig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
ett annat skitbra argument är att någon rökte på nån gång men föredrar alkohol för att man "blir mer social".

det är ju bara när man är ovan eller nervös. blir mest mer social nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

det är ju bara när man är ovan eller nervös. blir mest mer social nu

Är ju för det har bränt sönder dina hjärnceller, du har inga hämningar kvar.


   
SvaraCitera
Bakric

Punda:

Är ju för det har bränt sönder dina hjärnceller, du har inga hämningar kvar.

Bränt med vadå?
Menar du lösningsmedlet som säljs på systemet? Du vet det där man kan rengöra motorer och driva bilar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric: Bränt med vadå?

med skit, knark e bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök på om du vill och sen när du säljer din kropp för tjack så kommer jag skratta.


   
SvaraCitera

hörde om en som blev jätteförvirrad och glömde hunden i bilen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Är ju för det har bränt sönder dina hjärnceller, du har inga hämningar kvar.

har inte ens rökt mycket men förut var det mer i smyg och jag var nojig att nån skulle märka, nu i min studentkorre är det mer accepterat och chill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Rök på om du vill och sen när du säljer din kropp för tjack så kommer jag skratta.

hahaha. typ alla i min korridor röker på och alla pluggar på universitet och får bra betyg


   
SvaraCitera