Aviseringar
Rensa alla

Vad är de hemskaste du sett på internet?


Ämnesstartare

hm, har sett en riktig sjuk bizarr film där dom malde ner djur i en kött kvarn...... var så jävla hesmkt fundera på bli vegeterian efter :s


   
Citera
Ämnesetiketter

Mycket, mycket, mycket. Borde ha kommit ihåg att "what has been seen cannot be unseen". [sad]


   
SvaraCitera

faktiskt relativt lite.[blush].

Var nog hon som kastade valpar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag kan aldrig få ur dem bilderna ur mitt huvud xsaosinx 🙁

Ångra lite att jag sett det , meen när man klickar Play kan man inte sluta titta ju. 🙁


   
SvaraCitera

Akymo:

Ångra lite att jag sett det , meen när man klickar Play kan man inte sluta titta ju. 🙁

Det var så för mig när jag var yngre. På senare tid stänger jag av så fort som det blir jobbigt. Var dessutom länge sen jag ens såg något sånt. Gör nog inte ens det längre. Känns bara jobbigt liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De har nog inte jag kommit över än.


   
SvaraCitera

Porr där kvinnor njuter, slakna direkt och har ännu svårt att kunna bli kåt igen[sad]


   
SvaraCitera

3 guys 1 hammer


   
SvaraCitera

Finns mycket intressant, men det bissaraste måste vara en film jag såg där två killar med clownmasker, våldtog samtidigt som de styckade en levande tjej som gjorde väldigt mycket motstånd. I slutet av videon fanns det bara en naken kropp, utan huvud, armar, ben eller bröst och de hade fortfarande sex med henne.

Besvikelsen ligger nog i att man aldrig såg en cumshot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3 guys 1 hammer
1 guy 1 cup
2 girls 1 cup
bme pain olympics

+ lite random tortyrvideos

Jonnybravo91:

Besvikelsen ligger nog i att man aldrig såg en cumshot.

meh, fan vad lame!


   
SvaraCitera

typ.. kattunge som släpptes ner bland hundra råttor. och liknande sådana saker. Fyfan

2girls1cup och sånt har jag rätt lätt att ta, men inte när djur far illa.


   
SvaraCitera

katter som kokas och sen flås - när de fortfarande är vid liv.
Riktigt äckligt.

Budolicious:

typ.. kattunge som släpptes ner bland hundra råttor. och liknande sådana saker. Fyfan

mm, den kommer från men behind the sun! Fast det är en vuxen katt, tror jag.

Men behind the sun är btw den äckligaste filmen jag någonsin sett, resten förutom kattscenen är ju fejk (eller, de har med ett riktigt lik också) och det är ju inte världens bästa specialeffekter, men vetskapen om att den är baserad på sanning gör att man vill spy 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men behind the sun är btw den äckligaste filmen jag någonsin sett, resten förutom kattscenen är ju fejk (eller, de har med ett riktigt lik också) och det är ju inte världens bästa specialeffekter, men vetskapen om att den är baserad på sanning gör att man vill spy 🙁

I så fall ska du Philosophy of a knife. Också baserad på enhet 731.


   
SvaraCitera

Gillar inte hemskheter så jag undviker: hemskheter.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

mm, den kommer från men behind the sun! Fast det är en vuxen katt, tror jag.

Kan vara det, försöker förtränga den.
Fittsepen 🙁


   
SvaraCitera