Aviseringar
Rensa alla

Vad är de hemskaste du sett på internet?


Homunculi:

3 guys 1 hammer

Började se den, trodde jag skulle få se ett par krossade punkulor, det där var ju bara så sjukt så man blir sjuk i huvudet av att se det 🙁


   
SvaraCitera

pumanJessica:

I så fall ska du Philosophy of a knife. Också baserad på enhet 731.

Vill nog inte se flera såna, mådde så illa under men behind the sun att jag blir lite snurrig när jag tänker tillbaka på det 🙁


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera

Liebestraum:

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=179557

haha, innan jag klicka på länken gissa jag vem den länka till.. och jag hade rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan finns de för sjuka människor i världen egentligen. [tard]


   
SvaraCitera

Är avtrubbad när det gäller så'nt här.

Liebestraum:

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=179557

[love]


   
SvaraCitera

Det värsta jag har sett är nog död i största allmänhet. Minns bl.a en video som började cirkulera kring sekelskiftet där två soldater skär halsen av en tredje. Och en annan video där tre yngre killar i ett buskage slår ihjäl en äldre man, bl.a med hjälp av en planka (vill jag minnas) och en sten.
Fruktansvärt.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Minns bl.a en video som började cirkulera kring sekelskiftet där två soldater skär halsen av en tredje. Och en annan video där tre yngre killar i ett buskage slår ihjäl en äldre man, bl.a med hjälp av en planka (vill jag minnas) och en sten.
Fruktansvärt.

Minns också soldatfilmen, såg dock vara 15 sek av Ukranian Hammertime (som den populärt kallas). Pallade inte mer än så. Fan, varför söker man ens upp sånt? Man mår bara dåligt.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Fan, varför söker man ens upp sånt? Man mår bara dåligt.

För mig personligen har det nog handlat om en destruktiv blandning av nyfikenhet, självutmaning och kan-ej-titta-bort-fenomenet :s


   
SvaraCitera

Miceparade:

För mig personligen har det nog handlat om en destruktiv blandning av nyfikenhet, självutmaning och kan-ej-titta-bort-fenomenet :s

Jo, det var nog samma här. Fast den känslan var starkare i 12-14-årsåldern. Orkar inte se på sånt längre. [sad]


   
SvaraCitera

Schism:

Gillar inte hemskheter så jag undviker: hemskheter.


   
SvaraCitera

Bilolycka. Jag kunde inte sova på hela natten efter de bilderna.


   
SvaraCitera

Ser aldrig hemska klipp med djur. Inte värt flera dagars depp för att stilla nyfikenhet.

Har sett några bilder på människor som dött äckligt. Typ en man som kokats i sitt badkar.
Kunde inte sova, utan att se den bilden framför mig, på flera nätter.
Undviker därför sådana saker också nu för tiden.


   
SvaraCitera

En bild på en viss UMare


   
SvaraCitera