Aviseringar
Rensa alla

Vad är den största skilnaden mellan svamp och LSD


Ämnesstartare

Infraröd:

Ja, de ser ut så. [bigsmile] Vad fan betyder det annars att det är runt/kantigt eller neråt/uppåt? [shake]

Med runt menar jag att allt får men mjuk ton och allt känns lätt och flytande. Med kantigt menar jag helt enkelt tvärt om. Man kanske ser mönster som är mer kantiga en småluddiga och mjuka.

talrik:

uhm asså.. Det är så olika det bara kan bli? 😛

Tack för bra inlägg.

Mawns:

Så, alla svar i den här tråden kommer förmodligen att vara rätt. Men de har ingen som helst relevans, eftersom att den som trippar kommer att få en högst personlig upplevelse som kanske inte alls liknar de andras.

Där har du en poäng, men du lär ju känna skildnad på en svamp/LSD tripp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Där har du en poäng, men du lär ju känna skildnad på en svamp/LSD tripp

Ja, men skillnaden varierar från person till person, så det din kompis tycker känns som en LSD-tripp kanske du tycker känns som en svamp-tripp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja, men skillnaden varierar från person till person, så det din kompis tycker känns som en LSD-tripp kanske du tycker känns som en svamp-tripp.

Det beror väl på hur stor dos du tar? desto större dos, desto bätre kan du känna skildnaden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Med runt menar jag att allt får men mjuk ton och allt känns lätt och flytande. Med kantigt menar jag helt enkelt tvärt om. Man kanske ser mönster som är mer kantiga en småluddiga och mjuka.

Öh, nej. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Det beror väl på hur stor dos du tar? desto större dos, desto bätre kan du känna skildnaden?

Nej. Det finns ingen "riktig" skillnad mellan dom, de affekterar och påverkas av ditt psyke på olika sätt beroende på vem du är som person.


   
SvaraCitera

Utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Utseendet.

sant


   
SvaraCitera
talrik

PlasticNeon:

Tack för bra inlägg.

Lugnt. Vet vad jag pratar om 🙂

PlasticNeon:

Där har du en poäng, men du lär ju känna skildnad på en svamp/LSD tripp

JA! Skillnaden är extrem.

Mawns:

Nej. Det finns ingen "riktig" skillnad mellan dom, de affekterar och påverkas av ditt psyke på olika sätt beroende på vem du är som person.

Du har fel mannen, sorry. Jag har umgåtts med folk och alla beskriver i allmännhet samma känslor som löper som en röd tråd genom trippen. Visst kan du få unika trippar men de är få och de flesta går igenom samma upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smaken. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Vad är den största skillnaden mellan svamp och LSD

Vet inte, men på mellanstadiet var det väldigt populärt med champion tröjor. det är lite av en inne svamp tror ja
Sedan är ju svamp lite lättare att odla, bara ett par tighta braller så har man ett lager på jäsning [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

Du har fel mannen, sorry. Jag har umgåtts med folk och alla beskriver i allmännhet samma känslor som löper som en röd tråd genom trippen. Visst kan du få unika trippar men de är få och de flesta går igenom samma upplevelse.

Och jag känner folk som upplevt drogerna på helt skilda sätt. Frågor?


   
SvaraCitera
talrik

Mawns:

Och jag känner folk som upplevt drogerna på helt skilda sätt. Frågor?

tagit d själv? then stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

tagit d själv? then stfu.

I min glada ungdom? Ja. Ingen syratripp har varit den andra lik för mig.


   
SvaraCitera
talrik

Mawns:

I min glada ungdom? Ja. Ingen syratripp har varit den andra lik för mig.

Touché.. du vinner


   
SvaraCitera

Moste holla med Till viss delMawns P19,

Pratar om En Normal dos - ngr gram svamp eller ngn lapp/lappar
Dom e lika Men alla reagerar olika (inviduelt som du sa bra ord )
Visst kenner man skilnad , jag kenner mig mer veck och idiotisk av svamp Helt snurrig medans Lsd e en mer chill och kan sitta och diskutera om saker och kenner det mer kroppsligt(ryssningar och so) , och puffar mkt som fan , medans po svamp kan jag knappt mecka for allt nerminne e totalt borta , och i o med nerminnet resulterar det ofta i att de blir typ jobbiga stress moment for minsta grej.

Man ska se upp med vilka och Var man tar det, va INTE med ''normalt'' folk om ni Svampar/ Tar syra!!!!
Kanske ngn /Ngr kompisar som holler koll och helst tatt de sjelva innan som fattar varfor ni e konstiga i huvudet men inte andra Det blir oftast bara veldigt fuckt tro mig haha. . . .

Ah allt med hallisar inblandat ska man ta det Veldigt forsiktigt med!
De har satt sina spor psykiskt sett Bode negativt och Positivt

Ahh pallar inte go igenom texten hoppas ni forstor endo 🙂


   
SvaraCitera