Aviseringar
Rensa alla

vad är den värsta svordomen/förolämpningen du sagt till någon?


Ämnesstartare

när jag gick på högstadiet så sa jag 'dumma dig' till en kille en gång.


   
Citera

"Han ser tjock ut" 
inget roligt minne när någon tyckt du var söt. 

Ett annat tillfälle sa jag ingenting, la bara på luren och hörde dagen efter:
"Varför dissade hon mig för" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar dig


   
SvaraCitera

Pekade finger mot pappa medans han såg. Dock glömde han bort det sen.


   
SvaraCitera

Har slunkit ut en grova förolämpningar när jag spelat fifa. Inget vi behöver gå in på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Har slunkit ut en grova förolämpningar när jag spelat fifa. Inget vi behöver gå in på. 

FIFA tar fram det värsta ur en. Har nog aldrig svurit så mycket någon annanstans som jag gör på 8-10min i en FIFA-match 😛


   
SvaraCitera

Jag har sagt "Dra åt helvete, gubbjävel/jävla idiot!" till min pappa flera gånger för han är verkligen en jobbig människa som aldrig lyssnar på vad man säger. 


   
SvaraCitera
OyottA

Jag säger inte förolämpningar rakt ut så ofta, istället konfrontera jag dom på ett mindre artigt sätt. Men decärsta kan vara ”dra åt H**VETE”


   
SvaraCitera

SDniklas:
Har slunkit ut en grova förolämpningar när jag spelat fifa. Inget vi behöver gå in på. 

Det är du inte ensam om


   
SvaraCitera

De flesta det går att säga har man väl sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sosse, kanske


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Tror jag vi nått tillfälle har sagt nått i stil med "Någon har bajsat i din hjärna och glömt att röra om" åt min bror


   
SvaraCitera

Var en mörkhyad kille som började kaxa mot oss när jag var på ett hockeyläger som ligger nära Rinkeby. Han kastade en sten mot oss (vi var 3 stycken) och vi började skrika mot honom och jag fick ur mig jävla n*ger (vet ej om ordet är tillåtet)


   
SvaraCitera

Dylan17:
Var en mörkhyad kille som började kaxa mot oss när jag var på ett hockeyläger som ligger nära Rinkeby. Han kastade en sten mot oss (vi var 3 stycken) och vi började skrika mot honom och jag fick ur mig jävla n*ger (vet ej om ordet är tillåtet)

Att du vågar jag har inte sagt det en med jag har skrivit det på ps4 och sagt det på ps3 då jävlar snackar vi om att jag är en halv finne som skriker på dom där jävla asen till n*ger 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att ni censurerar betyder det inte att det är okej att skriva det. 


   
SvaraCitera