Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:33 enhimmelskdrog:you tell meIdoufe:varför är det fel på "oss"?Sluta gå i cirklar, är bara en allmän fråga
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:34 är det nu man ska skriva en lång lista för att sen må dåligt över hur man är?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:35 Slapping a Dinosaur:är det nu man ska skriva en lång lista för att sen må dåligt över hur man är?Om man känner för det, men en kort sammanfattning will do the trick.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:37 Liebestraum:kort sammanfattningorkar ingentingskjuter upp alltingklarar inte av människortänker för mycket på fel sakerhatar mig själv
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:43 Slapping a Dinosaur:orkar ingentingskjuter upp alltingklarar inte av människortänker för mycket på fel sakerhatar mig självHärligt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:44 Liebestraum:Härligtsjukt jävla underbart, javad är det för fel på dig?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:45 Slapping a Dinosaur:hatar mig självDu borde ej. Du är fin. Väldigt fin.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:47 Idoufe:Du borde ej. Du är fin. Väldigt fin.Du är.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:49 Idoufe:MEN VAD VILL DU MED DENNA TRÅD, CPNjuta av ert lidande eller något sånt, tror jagSlapping a Dinosaur:vad är det för fel på dig?Icke neurotypiskSlav för ångestAsocialÄndlös perfektionist
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:50 Liebestraum:Icke neurotypisk?Liebestraum:Slav för ångestAsocialÄndlös perfektionistockså härligt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:52 Slapping a Dinosaur:?asperger, förmodligenSlapping a Dinosaur:också härligtalldeles, alldeles underbart
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:54 Liebestraum:asperger, förmodligenmen du skippar att kolla upp och få diagnosen?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Sep 2010, 18:56 Slapping a Dinosaur:men du skippar att kolla upp och få diagnosen?Nej, genomgår utredning för tillfället