Aviseringar
Rensa alla

Vad är det bästa med julen?


Julmust såklart Cool


   
SvaraCitera
Lokes

Röstade på adventskalender enbart för att det är min höjdpunkt på dagen, varje dag, kommer gråta när min är slut 


   
SvaraCitera
Lokes

Skulle sagt julklappar men brukar aldrig få det jag önskar mest. Önskade mig sims 4 skivan när den kom ut och fick en dvd liknande present den julen så blev jätteglad o tänkte att det var sims 4an men det var en kass barnfilm istället. Denna jul önskar jag mig dels en saltlampa men min mamma har typ hintat att jag inte kommer få den. Min familj är verkligen inte fattig så det är inte så att dom inte har råd med det


   
SvaraCitera

Lokes:
Skulle sagt julklappar men brukar aldrig få det jag önskar mest. Önskade mig sims 4 skivan när den kom ut och fick en dvd liknande present den julen så blev jätteglad o tänkte att det var sims 4an men det var en kass barnfilm istället. Denna jul önskar jag mig dels en saltlampa men min mamma har typ hintat att jag inte kommer få den. Min familj är verkligen inte fattig så det är inte så att dom inte har råd med det

Saltsten?
Det finns ju billiga sånna, hur snål familj haru igentligen


   
SvaraCitera
Lokes

sgt.sunshine:

Saltsten?
Det finns ju billiga sånna, hur snål familj haru igentligen

Asså ja vet inte jag uppdaterar om jag får den eller inte


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Asså ja vet inte jag uppdaterar om jag får den eller inte

om du inte får den ska jag köpa dig den om vi träffas 


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

om du inte får den ska jag köpa dig den om vi träffas 

Uppskattar


   
SvaraCitera

Det bästa med julen är att ge presenter. Denna julen kommer bli den bästa hittills också, har hittat sånna jävla atombomber till klappar.
Men det är rätt kul att få grejer också, speciellt när man har en familj som vet exakt vad man vill ha och skämmer bort en LITE ibland


   
SvaraCitera

Julen har ju en benägenhet att få folk att coola ner lite. Så jag får väl säga god mat och få träffa släkten under lugna coola förhållande. 


   
SvaraCitera

bwoah jag kan inte välja


   
SvaraCitera

allt


   
SvaraCitera
oneday

vobben


   
SvaraCitera
Lokes

Va betyder bwoah


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:
Va betyder bwoah

annat sätt att skriva woah eller whoa, kanske med lite extra entusiasm


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

annat sätt att skriva woah eller whoa, kanske med lite extra entusiasm

Bwoah


   
SvaraCitera