Aviseringar
Rensa alla

Vad är det bästa som har hänt er under 2011?


har hänt mkt bra saker, kan inte säga vad som är bäst men bra är: slutat göra en grej jag mådde dåligt av, tagit tag i utbildning igen.


   
SvaraCitera

Har blivit mer bekväm i mig själv och utvecklat en positiv och harmonisk attityd. Har blivit lite mindre tidspessimist och lite mer tidsrealist. Är nöjd med livet, universum och allting (nästan i alla fall).


   
SvaraCitera

Allt nytt jag fått lära mig om mig själv faktiskt. Blivit mycket starkare och säkrare i mig själv. Insett vad som är viktigt för mig och inte låtit onödigheter komma åt mig eller ta min energi.

Träffat en ny vän som jag kommit väldigt nära. På olika sätt, heh. Träffat nya människor över huvud taget, omvärderat gamla osv. Ett år med mycket insyn i och fokus på mig själv! Min egna lilla kamp. :> mycket shönt, tror den resan fortsätter nästa år!


   
SvaraCitera

2011 har varit ett händelserikt år för min del, på gott och ont. Men det absolut bästa var att fylla arton och resa åter till Berlin. Åååh vad jag älskar den staden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jag hittade 1 st femma på promenad i somras.

Fyfasen vad coolt, känner mig lite avundsjuk [sad]

elverpigen:

har hänt mkt bra saker, kan inte säga vad som är bäst men bra är: slutat göra en grej jag mådde dåligt av, tagit tag i utbildning igen.

Azum! Känn dig stolt! [smile]

svala:

Berlin

Har alltid velat åka till Berlin, men jag tycker tyska e så fult [shake]


   
SvaraCitera

freakin:

Har alltid velat åka till Berlin, men jag tycker tyska e så fult

haha, många tycker det. jag tycker franska är fult. men vet du, det spelar ingen roll vilket språk som talas. staden är vacker ändå! och människorna sen då! jag träffade en massa o-tyskiga filurer, norrmän, turkar, britter! ååh britterna. asmysigt folk det där.

åk iväg säger jag bara! skit i språket. de snackar ändå bara om öl allesammen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svala:

åk iväg säger jag bara!

När jag får ihop pengar till det så ja jävlar då åker jag haha 😉 Men att åka till Storbrittanien är det jag ska göra först, sexigaste språket for sure haha 😉 En kille som pratar brittiska (kallas det så? ;S ) .. MUMS!


   
SvaraCitera

freakin:

brittiska

tror inte det. men jag gillart! och ja, galet sexigt! men det låter så förbaskat artigt ibland, det stör mig lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svala:

men det låter så förbaskat artigt ibland, det stör mig lite.

Kan jag hålla med om! Men ändå, undra hur det låter när dom pratar dirty talk haha 😉


   
SvaraCitera

freakin:

undra hur det låter när dom pratar dirty talk

es ist wunderbar! det är svårt att beskriva. men jag lovar att du gillar det! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svala:

es ist wunderbar!

Åååh så det har du varit med om haha [wink] Åhåhå! Sätter upp det på "göra innan jag dör listan" [bigsmile]


   
SvaraCitera

freakin:

Åååh så det har du varit med om haha Åhåhå! Sätter upp det på "göra innan jag dör listan"

det kanske inte räknas om personen ifråga är lite sådär lagom full? är dock rätt säker på att det är minst lika bra, om inte bättre. och gört! du glömmer det inte, det är en sak som är säker.

nu längtar jag tillbaka mer än någonsin. attans. hade nästan kommit över ångesten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svala:

nu längtar jag tillbaka mer än någonsin. attans. hade nästan kommit över ångesten.

Sorry [shake] men antar att det var riktigt rymt där om du får ångest o saknar det!


   
SvaraCitera
seasaw

svala:

och resa åter till Berlin. Åååh vad jag älskar den staden!

Åå, jag med! [love] Firade nyår där i Berlin såattsäga. Och jag kan inte komma på något annat från 2011 som kan toppa det...

Annars har jag lärt mig att inte tycka så jävla synd om mig hela tiden, andra har det också kämpigt, you're not alone cause we're all alone osv, mkt viktig insikt.


   
SvaraCitera

Har hänt väldigt mycket både bra- och dåliga saker detta året som har fått mig att växa som person. Måste nog säga att alla mina framsteg till ett bättre och mer hälsosamt liv är det bästa som hänt mig detta året.


   
SvaraCitera