Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för djävla fel på folk?


Ämnesstartare

VARFÖR?! VARFÖR?! VARFÖR?!

Varför kan inte folk sluta bete sig som att de gick i typ första klass på varenda genomgång.

Varför är folk så djävla dumma i huvudet att de VARJE DJÄVLA LEKTION måste fråga de här frågorna:

Kommer det här på provet?
Hur långt ska man skriva?
Men asså, varför ska man göra källförteckning?
Får man använda internet?
Får jag skriva om <uppenbar sak>???
Får jag skriva om <nej för fan idiot-sak>?
Ska vi anteckna????

VARFÖR FAN
VARasdja
asldfj
akjas
HÅLL KÄFTEN?!

[mad][mad][mad]

Diskussionsunderlag: Skriv fler korkade frågor som idioter ställer på varje lektion, var helst arg.


   
Citera
Ämnesstartare

Jadu, det kan ju vara lite smått irriterande.

Det kan också vara väldigt irriterande när någon försöker göra läraren allmänt pissed off genom att lyssna på hög musik, eller prata om någonting (helt meningslöst) ashögt med den som sitter bredvid. Bah.


   
SvaraCitera

Folk som anmärker på när läraren stavar fel/glömmer en bokstav. Ni ser inte duktiga ut, ni är idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Diskussionsunderlag

Och det är nästan alltid samma människor! [mad]
Efter ett tag hör man hela salen sucka så fort någon av de personerna öppnar munnen. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa människor är tröga., men knappast något att hänga upp sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller folk som typ ger ursäkter när dom kommer sent, är det bara jag som stör mig på det? Håll käften och sitt ner du får frånvaro ändå liksom, även om din buss var sen.

tevepro:

Folk som anmärker på när läraren stavar fel/glömmer en bokstav. Ni ser inte duktiga ut, ni är idioter.

/agree

Renesmee:

Det kan också vara väldigt irriterande när någon försöker göra läraren allmänt pissed off genom att lyssna på hög musik, eller prata om någonting (helt meningslöst) ashögt med den som sitter bredvid. Bah.

Ja

Hur djävla tråkigt och ointressant det än är så är det skitdjävlaasstörigt när någon sitter och tjafsar hela djävla tiden. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vissa människor är tröga., men knappast något att hänga upp sig på.

Jo, när någon alltid drar ut på alla genomgångar typ 15 minuter så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på en till!
"När får vi ta rast?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Kom på en till!
"När får vi ta rast?"

Svar: När som helst.

Idioter.

Hatar också: Frånvarofobikermongon som typ AHH JAG HAR FÅTT FRÅNVARO PÅ DEN HÄR LEKTIONEN FAST JAG VAR DÄR NU KOMMER JORDEN GÅ UNDER OCH MIN PAPPA BLI IMPOTENT [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jo, när någon alltid drar ut på alla genomgångar typ 15 minuter så.

Säg åt dem då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg åt dem då.

Folk slutar ju inte vara idioter för att man upplyser dom om att dom är det. Är nog något man får dras med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Folk slutar ju inte vara idioter för att man upplyser dom om att dom är det. Är nog något man får dras med.

Är det samma människor som frågar samma frågor jämt, så kan man upplysa dem om det.
Fast jag skulle skriva upp svaren på ett stort papper och sätta upp i klassrummet, kanske ta med det från klassrum till klassrum och uppfostra de jävlarna[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är det samma människor som frågar samma frågor jämt, så kan man upplysa dem om det.
Fast jag skulle skriva upp svaren på ett stort papper och sätta upp i klassrummet, kanske ta med det från klassrum till klassrum och uppfostra de jävlarna

Eller våld
våld
våld tror jag på
våld är bra

VÅÅÅÅLD!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Eller våld
våld
våld tror jag på
våld är bra

VÅÅÅÅLD!!!

Skriv ner svaren på en spånskiva,så att precis innan skivan träffar huvudet hinner de läsa svaret.

[love]Våld och kunskap hand i hand[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir alltid bitter när folk ska hålla på och fråga om hur många sidor inlämningar/uppsatser ska vara, när vi precis fått höra ordgränsen. Beror fucking på ditt fucking radavstånd, fucking latarsel 🙁 Fast det här kanske var lite för ingående för att ffffu:a...


   
SvaraCitera