Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel?


Ämnesstartare

Jag har skrivit ett inlägg på detta forumet och jag ser att 32 har läst inlägget, men varför svarar inte någon av de 32 på mitt inlägg? Själv ser man andra som skriver på massa andra trådar, som inte ens verkar ha ett sammanhang, en handling, utan är mest vad tycker du om denna personen över dig, ad är det för något egentligen, är det en lek/grej här på forumet? Det är så drygt att man vill få så mycket tips och råd om viktiga saker och så läser folk men ingen svarar? 


   
Citera
Ämnesstartare

Ja det finns en del "lektrådar" 

Men man kanske inte har ett svar på det du frågar och då blir det ju svårt?  


   
SvaraCitera

man kanske inte kan svara på det då brukar man hoppa över det jag gör det iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Ja det finns en del "lektrådar" 

Men man kanske inte har ett svar på det du frågar och då blir det ju svårt?  

Jo men jag tänker att åtminstone 1 person kan säga något 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver inte svara på precis allt.


   
SvaraCitera

nä men jag håller Med man måste ändå gå mina ett svar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:
Jag har skrivit ett inlägg på detta forumet

Här är mitt råd syster-
Förlita dig inte på människor som så: Var beroende av dem allena, Var grundad i dem allena, Ha alla dina känslor investerade i dem allena, Sök deras kärlek allena, Ha ditt hopp i dem allena, Lev för dem allena, Sök deras medtycke allena.
Dessa inställningar är alltså Ofruktsamma
Mitt råd är istället: Förlita dig på: sanningen,  vägen , livet, det som är avskilt heligt och sakrosankt, ljuset, det som är lagt på stadig grund, den lag som blev skapad innan jordens befästelse.
Angående kärleken: Det är mer välsignelse att ge än att få - Vi har två öron och en mun för att vi ska lyssna dubbelt så mycket som vi pratar.
Denna kunskapen är alltså Fruktsam


   
SvaraCitera