Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på honom? Eller mig?


mednyafriskatag:

kan va så, kan va så.

han vill bli besudlad av en stor, farlig, läskig, neger, det tror jag[wink]


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Varför är han såhär? Är det mig det är fel på, eller?

1) Får han stånd? Om inte är du inte tillräckligt sexig.

Lösning: Klä dig sexigare för att "värma upp" honom. String och stay-ups brukar gå hem hos de flesta.

2) Verkar han blyg och osäker när ni hånglar? Då kan det vara han som är för feg för att ta steget fullt ut.

Lösning: Avancera försiktigt och ha tålamod.


   
SvaraCitera

kebu12:

han vill bli besudlad av en stor, farlig, läskig, neger, det tror jag

[party]


   
SvaraCitera

mednyafriskatag:

[party]

[blush]


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Nja. Ett i-lands problem är det antagligen inte kära du. Vi har alla våra mer eller mindre egendomliga funderingar vilket präglar denna ålder främst och livet ut.

"I-landsproblem är ett informellt uttryck för vardagliga problem som är typiska för industrialiserade länder, med en antydan om att dessa problem är lindriga jämfört med problem i utvecklingsländer, som krig, svält, farsoter, analfabetism och fattigdom." - [url= http://sv.wikipedia.org/wiki/I-landsproblem ]Källa[/url

Cheers [bigcheers]


   
SvaraCitera

Djungelvrålet:

Cheers

Haha. Nog är jag medveten om betydelsen av begreppet "i-lands" problem. Men det jag syftade på var att det du påpekade var ej någonting vilket var ett i-lands problem. Någonting vi alla kan uppleva oavsett härkomst.


   
SvaraCitera

oskar_det:

dig sexigare för att "värma upp" honom. String och stay-ups brukar gå hem hos de flesta.

Finner han henne ful så hjälper inte alla världens stay-up, men detta är säkerligen inte problemet eftersom han ändå vill hångla med henne.
Försök avancera lite försiktigt och om han drar sig undan så frågar du varför, och lägger till att du inte vill pressa honom.


   
SvaraCitera

isola:

Finner han henne ful så hjälper inte alla världens stay-up, men detta är säkerligen inte problemet eftersom han ändå vill hångla med henne.

Behöver inte vara så. Han kanske tycker hon är snygg men inte tänder till riktigt bara, och det kan mycket väl bero på osexiga kläder eller en osexig "presentation.

Behöver inte vara något fel på grundmaterialet så att säga. [cute]


   
SvaraCitera

han har hiv


   
SvaraCitera

Osäker oskuld eller osäker bög som inte kommit ut för sig själv och fortfarande desperat försöker gilla tjejer, men det går inte för det känns så fel för honom.

Eller så kanske han har komplex för att han inte har stor kuk och känner sig otillräcklig? Killar inbillar konstiga saker ibland..

Eller så är du inte så snygg som du tror 😉


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Något jag fått för mig antar jag. [tard]

Jag tror att han är oskuld.

Råd: prata med honom. Fråga varför han inte vill bli mer intim osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så är du för snygg och han vill ha ett livsförhållande och tror att du bara vill sexa


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag tror att han är oskuld.

Oskuld / för feg är min gissning. Eller så har han ingen snopp. [mad]


   
SvaraCitera