Aviseringar
Rensa alla

vad är det för fel på mig? :'(


Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Långt inlägg, bjuder på stavfel, skrev ihop det snabbt så är säkert jätte osammanhängande men jag hoppas att det är förståeligt iaf, annars fråga hehe [crazy]

Jag orkar seriöst inte med det här längre, känns som att jag håller på att gå emot väggen. Får aldrig någon ro utan ägnar mina lediga dagar nu på lovet till att sitta hemma själv och tänka på all skit, vad är det för liv? 🙁

jag vet inte vad det är som jag vill - Jag vill inte vara ensam, jag vill inte sitta här och grubbla dag efter dag men när nån vill hitta på nått (tex promenad) så vill jag det inte!, eller alltså jag vill, men känner att jag inte kan/orkar/inte kmr ha roligt etc. Saken är den att jag har inga vänner, inga människor jag kan umgås med, aldrig någon som vill hitta på nått eller som finns där när saker är skit eller när man bara vill umgås,iof så finns det 1 kille som jag träffar sällan, smsar med osv men jag känner att han inte är en äkta kompis för mig, han är inte en sådan person jag egenligen vill vara med utan är med bara för att få vara med någon och få en liten svag skymt av världen de få gångerna vi träffas.
jag vill ha någon att dela stunder med, att vara lycklig med men tydligen så kan jag inte fixa det, jag kan inte ens ta ett steg ut i världen eller ens träffa nytt folk jag aldrig träffat förr (dvs kompis kompisar osv)
är det för att jag hatar mitt ansikte?( lol de lär lite roligt, men är sant. HATAR det verkligen 🙁 ) för att jag hatar min röst, min äckliga "klädstil"? Är det för att mitt självförtroende är på botten ( vilket jag själv anser inte stämmer konstigt nog) eller för nån jävla social fobi som jag kanske har?

Har tänkt efter lite hur folk är och beteer sig runt om mig, för det måste ju va nått fel på mig men de verkar trivas ok med mig( skolan,klassen tex) många dras till mig på något konstigt sätt (ändå fast jag är så jävla blyg och knappt pratar, är tråkig, är osäker på mig själv osv) titt som tätt flirtar killar med mig osv osv så egentligen borde jag ha lika lätt som alla andra men så är det inte 🙁 vad är fel? 🙁

det låter kanske inte så farligt, inte som ett stort problem. Det kanske är vanligt hos ungdomar, eller något som alla går genom men jag måste få ett stop på det så jag kan leva vidare :'(
snälla hjälp mig på nått sätt de skulle betyda så mycket.


   
Citera

Det finns ganska få saker som är trevligt att göra själv. Eller det blir betydligt bättre i alla fall om man inte gör det i ensamhet. Men har du tur så går det med tiden över och blir lite enklare att leva med tillvaron.


   
SvaraCitera

Skaffa lite nya bekantskaper att umgås med via Internet [smile]
Kna vara en bra början iaf [wink]


   
SvaraCitera

jag vet inte om den här sidan kommer att hjäpa dig eller inte med det hjälpte mig iaf och jag känner mig lite mer social nu efter att ha chattat med olika människor runt i världen
( obs du måste chatta på engelska här)

http://www.omegle.com/


   
SvaraCitera

jag vet inte om den här sidan kommer att hjäpa dig eller inte med det hjälpte mig iaf och jag känner mig lite mer social nu efter att ha chattat med olika människor runt i världen
( obs du måste chatta på engelska här)

http://www.omegle.com/


   
SvaraCitera

Kramas du ofta med folk?


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

OF 5:

Men har du tur så går det med tiden över

Som med allt annat då. har aldrig upplevt själv att det funkat. Det suger [n]

lane4:

jag vet

Har hört talas om den chatten men har inte några större problem med att chatta tror jag utan det är irl det tydligen inte funkar så bra :/

niven:

Kramas du ofta med folk?

aldrig [n] vad det nu har med saken att göra [crazy]


   
SvaraCitera

Rosa:

aldrig vad det nu har med saken att göra

Viktigt att kramas

Mitt tips -> Hitta en myskompis, tjej eller kille kvittar. Mysa ner er och kolla på film [y]

Med kärlek
Niven
[love]


   
SvaraCitera

Rosa:

Som med allt annat då. har aldrig upplevt själv att det funkat. Det suger

Ja typ.
Inte jag heller, men försöker hoppas


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

niven:

Viktigt

Aw fick mig att le lite [rolleyes] Men går dessvärre inte att hitta nån sådär bara haha [crazy] men skulle ju vart underbart [cool] Tvivlar på att det skulle hjälpa dock [crazy]

OF 5:

Ja typ.
Inte jag heller, men försöker hoppas

Får väl göra det jag också dmen brukar det inte heta att man måste ta tag i saker själv annars blir de aldriga gjorda elr nått sånt[n]


   
SvaraCitera

Rosa:

Får väl göra det jag också dmen brukar det inte heta att man måste ta tag i saker själv annars blir de aldriga gjorda elr nått sånt

Självklart ska du försöka så gott du kan även om det inte alltid hjälper att försöka så ökar ju chansen avsevärt.


   
SvaraCitera