Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig ?


Ämnesstartare

Hej jag har inte kommit ihåg någon dröm som jag har drömt varje dag så brukar jag komma ihåg vad jag brukar drömma på kvällarna men nu har jag inte kommit ihåg en enda dröm på ett helt år är det dåligt eller ? Jag vill ju så gärna komma ihåg mina drömmar hjälp [zzz][sad]


   
Citera

Skriv upp dina drömmar direkt när du vaknar 🙂


   
SvaraCitera

inget som helst fel på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonymia08:

Skriv upp dina drömmar direkt när du vaknar 🙂

Problemet är att jag inte kommer ihåg något när jag har vaknat 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

inget som helst fel på dig!

Men är det fel på mina drömmar då ?[zzz]


   
SvaraCitera

drömmar är överskattat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

drömmar är överskattat

Vad betyder överskattad ?


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Vad betyder överskattad ?


   
SvaraCitera

Drömde om massa 33cl-burkar i natt som föll från himmelen, och folk skadade sig utav dem, sedan vart jag helt plötsligt inuti stadens största köpcentrum/galleria & gick runt helt själv till dess att det kom inbrottstjuvar vid 02:43.. så fajtades jag lite med dem i en guldbutik.. Därefter slungades jag direkt till Malaysia där det pågick kärnvapenkrig.. fuckat eller vad? [crazy]

Det är skönare att vakna upp fritt från tankar än minnen från fuckade drömmar, det är min åsikt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Drömde om massa 33cl-burkar i natt som föll från himmelen, och folk skadade sig utav dem, sedan vart jag helt plötsligt inuti stadens största köpcentrum/galleria & gick runt helt själv till dess att det kom inbrottstjuvar vid 02:43.. så fajtades jag lite med dem i en guldbutik.. Därefter slungades jag direkt till Malaysia där det pågick kärnvapenkrig.. fuckat eller vad? Det är skönare att vakna upp fritt från tankar än minnen från fuckade drömmar, det är min åsikt..

Men du drömmer ju i alla fall :/[sad]


   
SvaraCitera

Vad jag förstått så betyder att man drömmer mindre att man sover djupare/att hjärnan vilar bättre än om den håller på och härjar alltför mycket.

Men jag kan känna samma sak, jag har aldrig drömt speciellt mycket, men när jag gör det tycker jag oftast det är intressant och skulle inte ha något emot att göra det oftare.

Oftast när jag drömmer är det jättekorta minidrömmar som varar i någon sekund, och när jag vaknar så gör det mig mest förvirrad, eftersom det kan handla om att jag drömt att jag blivit citerad på UM, att en person sagt något denne inte sagt och sådär...

Men tycker det är intressant att klura på om det går att "lära" något av drömmen. Jag skulle aldrig gå på vad någon drömtolkarbok säger eller så, men jag tror att man själv kan tolka sina drömmar och lära sig saker om sig själv och annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Vad jag förstått så betyder att man drömmer mindre att man sover djupare/att hjärnan vilar bättre än om den håller på och härjar alltför mycket.Men jag kan känna samma sak, jag har aldrig drömt speciellt mycket, men när jag gör det tycker jag oftast det är intressant och skulle inte ha något emot att göra det oftare.Oftast när jag drömmer är det jättekorta minidrömmar som varar i någon sekund, och när jag vaknar så gör det mig mest förvirrad, eftersom det kan handla om att jag drömt att jag blivit citerad på UM, att en person sagt något denne inte sagt och sådär...Men tycker det är intressant att klura på om det går att "lära" något av drömmen. Jag skulle aldrig gå på vad någon drömtolkarbok säger eller så, men jag tror att man själv kan tolka sina drömmar och lära sig saker om sig själv och annat.

Alla går och säger jag drömde det och det men jag kan inte säga något eftersom jag kommer aldrig ihåg


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Alla går och säger jag drömde det och det men jag kan inte säga något eftersom jag kommer aldrig ihåg

I know the feeling. Men det kommer... förhoppningsvis. Så tänker jag! [y]

Måste ju finnas annat att prata om än vad man drömt, trots allt (medan man väntar på drömmar att prata om). Du får väl ljuga ihop något om inte annat... vem ska motbevisa dig? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

I know the feeling. Men det kommer... förhoppningsvis. Så tänker jag! Måste ju finnas annat att prata om än vad man drömt, trots allt (medan man väntar på drömmar att prata om). Du får väl ljuga ihop något om inte annat... vem ska motbevisa dig?

Det var ju smart men varför kommer jag inte ihåg mina drömmar är det dåligt ?[cute]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Det var ju smart men varför kommer jag inte ihåg mina drömmar är det dåligt ?[cute]

Som jag skrev innan, det beror antagligen på att du sover djupt och då är det svårare att minnas, om jag inte är helt fel ute!


   
SvaraCitera