Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig?


Ämnesstartare

mrman:

tror att jag är för bra så att ingen till ha mig Cool

det är fel på dagens samhälle och tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: charmig eller ödmjuk ?

Hur är man ödmjuk och charmig? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har bra avatarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hur är man ödmjuk ocharrow-10x10.png charmig? Skeptisk

Fråga en erfaren  Tjej ,haha ta reda på det och brudar kommer ställa sig på kö och böja sig ner framför dina fötter ,lol Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

tror att jag är för bra så att ingen till ha mig Cool

Kan va sant fan Cool


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Det var en retorisk fråga, tror inte du vill ha den.

Ts svarade ju att han ville ha den. mvh tycker att det vore intressant att få se den och hoppas att mrman ber om att få den av dig. våga, mrman! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det var en retorisk fråga, tror inte du vill ha den.

Men jag vill ha listan Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Men jag vill ha listan Söt

Nåväl: Tough... Ne bara "tough".

Du kan ju börja med att skaffa en personlighet. Alla har givetvis en personlighet, men din kan inte direkt bedömas distinkt. När du ombads uppge dina intressen skrev du ner pengar, bilar och sex, vill jag minnas. Inte nog med att detta är fruktansvärt generiskt och ointressant (möjligen med undantag ifall du kan något om bilmekanik) utan du har aldrig ens haft sex, inser du hur den kombinationen osar desperation och tristess? Kopplat till denna eskapad är att bygga upp en självkänsla. Det finns bara två sorters personer som köper en klocka för trettio lakan; människor som har så fabulöst mycket pengar att de inte vet vad de ska göra med dem och människor som behöver kompensera för något. Att du sedan använde sagda klocka som visningsbild säger något om vilken grupp du tillhör. Ditt problem är sålunda att du är en blek identitet, vilket gör dig ointressant. PreKnegaren omfamnade du uppfattningen att du var sliskig, bara för att vara "någon", utan att reflektera ifall detta var ett epitet du verkligen ville dra på dig. PostKnegaren erbjöd denne dig en identitet, en enkel identitet baserat på ett lättförståeligt koncept: En "alfahanne", en "douchebag." Detta är varken ett framgångsrikt koncept eller ett hälsosamt och att Knegaren händelsevis "får ligga" beror snarare på hans fysik och förmåga att knipa käft än att han är en "douche." "Douchebags" är inte attraktiva, oavsett vad diverse bittra killar försöker slå i dig, de är bara intressantare än en generisk snubbe som är "snäll" och förväntar sig att kvinnor ska sära på benen som belöning. Din lösning på dessa brister är därför, mer eller mindre, att skaffa en eller annan hobby. Detta ska du inte göra för att attrahera kvinnor, utan för din egen skull. Kunskap, engagemang och ambition gör en attraktiv, inte att hänga upp sin självkänsla på "lägrade" brudar eller pengar.

Ingen lista, men väl en liten utläggning. Håll till godo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac, skulle du kunna göra en sådan bedömning på mig med? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har han köpt en klocka för 30.000 på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Ingen lista, men väl en liten utläggning. Håll till godo.

vad skulle du kunna tro är min anledning till att inte ha en flickvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min hobby nu för tiden är att festa, tidigare var det att hänga på um. Dygnet har bara 24h, hur ska man få tiden att räcka till för att skaffa sig hobbysar? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nästa gång du tänker spendera 30.000 på en klocka så ge mig pengarna så röker jag gräs för dem istället, det kommer garanterat göra dig lyckligare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha

Anura:

det är fel på dagens samhälle och tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Min hobby nu för tiden är att festa, tidigare var det att hänga på um. Dygnet har bara 24h, hur ska man få tiden att räcka till för att skaffa sig hobbysar? Rullar ögonen

du festar väl inte hela veckan? :p


   
SvaraCitera