Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på tidiga gräsklippare?


Ämnesstartare

Idag vaknade jag halv nio (08:30) av att grannen klippte gräset. Halv jävla nio. Stackars jag som bara fått några futtiga timmars sömn pga mitt nattugglande tappar simpelt kontrollen en aning om jag blir väckt på ett sådant abrupt sätt, så jag flög upp ur sängen, stirrade ut genom fönstret och får syn på den där jävla juden som står med en liten grästrimmer och latjar på sin gigantiska gräsmatta.
Jag blev alldeles till mig och i yrvakenhetens ilska så jag slog hårt på fönstret och hoppades att han skulle höra. Gjorde han det? Nej. Han fortsatte lulla runt på sin jävla gräsmatta och inbillade sig att han skulle få komma undan med denna gärning lindrigt.

Jag lovar er, jag kokade bokstavligt sagt av ilska och smällde igen fönstret och var SÅ nära att gå ut till honom för att köra upp trimmern i hans håriga daimkryss. Jag lyckades dock behärska mig och slängde mig i sängen igen och höll för öronen när jag plötsligt märkte att det slagit lock för ena örat pga en jävla vaxpropp.
Det var den dagen det. [mad]

Så, har ni några knep för att förhindra att dessa inkompetenta rövhålen väcker hela området med att klippa gräs?
Vad gör ni åt saken? Vad tänker ni?

Diskutera! [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag är på grannens sida - om det blir fight vill säga.
Jävla sjusovare!


   
SvaraCitera

Ge igen.... vad sägs om i morgon kl 04:00?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men 8:30 var lite hänsynslöst av honom - även om det är vardag. Han borde kunna göra annat på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte att han gör fel om han inte gör så varenda dag, det är sommar, fint väder och då är det väl bara bra om du väcks tidigt [smile][bigsmile][crazy][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ge igen.... vad sägs om i morgon kl 04:00?

Jag kan ju inte göra samma sak eftersom inte bara han råkar ut för oväsen. Jag vill inte bli ovän med resten av området.
Jag måste göra något annat...

Myksa:

Men 8:30 var lite hänsynslöst av honom - även om det är vardag. Han borde kunna göra annat på morgonen.

Exakt. Gubben vet att i princip alla i hela området har semester dessutom. Slår vad om att han gjorde det för att vara dryg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tycker inte att han gör fel om han inte gör så varenda dag, det är sommar, fint väder och då är det väl bara bra om du väcks tidigt

Angie [mad] Det här är tredje gången han gör så medan jag varit hemma. [mad] Dessutom skiter jag fullständigt i om det är fint väder eller inte, jag har ändå inget att göra där ute.


   
SvaraCitera

Dåren:

Jag kan ju inte göra samma sak eftersom inte bara han råkar ut för oväsen. Jag vill inte bli ovän med resten av området.
Jag måste göra något annat...

busring till honom å säg med en läskig röst:

KLIPP INTE GRÄSET FÖREN EFTER 12! ANNARS KOMMER BLOD ATT FLYTAAAAAAAAAAA [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Angie [mad] Det här är tredje gången han gör så medan jag varit hemma. [mad] Dessutom skiter jag fullständigt i om det är fint väder eller inte, jag har ändå inget att göra där ute.

Ok [blush] Sätt upp en rolig lapp då där det står klart och tydligt att

jaag_91_:

KLIPP INTE GRÄSET FÖREN EFTER 12!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

busring till honom å säg med en läskig röst:

KLIPP INTE GRÄSET FÖREN EFTER 12! ANNARS KOMMER BLOD ATT FLYTAAAAAAAAAAA

[bigsmile] Vore ganska roligt iofs.

Angelize:

Ok Sätt upp en rolig lapp då där det står klart och tydligt att

Vill hämnas ju. [sad]


   
SvaraCitera

Dåren:

[bigsmile] Vore ganska roligt iofs.

Ja, du framför ju ditt budskap på ett enkelt och anonymt sätt om du använder ett oregistrerat sim-refill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ja, du framför ju ditt budskap på ett enkelt och anonymt sätt om du använder ett oregistrerat sim-refill

Eller också duger skyddat nummer galant. [smile]


   
SvaraCitera

Dåren:

Eller också duger skyddat nummer galant. [smile]

Bara att ringa sin operatör så får man numret för 500kr [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Bara att ringa sin operatör så får man numret för 500kr

Är det så. [sad]
Ja, då får väl en arg lapp kanske duga. Kan till och med stänka lite blod på brevet...


   
SvaraCitera

Dåren:

Är det så. [sad]
Ja, då får väl en arg lapp kanske duga. Kan till och med stänka lite blod på brevet...

[bigcheers]


   
SvaraCitera