Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på tidiga gräsklippare?


Ämnesstartare

Ifall folk skaffar en självgående gräsklipparen så försvinner problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar jävla röjsågar och trimmers och gräsklippare när jag försöker läsa jävla människor dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skall ha yvig mossmatta som ej kräver någon sorts omvårdnad när jag blir stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halv nio på en vardag är fan inte orimligt tidigt. Även om jag själv aldrig skulle göra det så har jag full förståelse för honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Ifall folk skaffar en självgående gräsklipparen så försvinner problemet.

Det lär aldrig hända.

Skrämd av en kvist:

skall ha yvig mossmatta som ej kräver någon sorts omvårdnad när jag blir stor

Du kommer ändå lida av alla grannar som klipper tidigt på morgonen. [no-no]

Budolicious:

Halv nio på en vardag är fan inte orimligt tidigt. Även om jag själv aldrig skulle göra det så har jag full förståelse för honom

Hur kan du ha förståelse för HONOM? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vad gör ni åt saken? Vad tänker ni?

Vaknade av SAMMA orsak idag, nästan. Vaktmästaren som sköter min fastighet tuffade förbi med sin jefla skördetröska utanför mitt fönster [mad] Borde ge honom AIDS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vaknade av SAMMA orsak idag, nästan. Vaktmästaren som sköter min fastighet tuffade förbi med sin jefla skördetröska utanför mitt fönster Borde ge honom AIDS!

Äntligen någon som förstår. [mad] Så vad ska du göra egentligen? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Så vad ska du göra egentligen? [mad]

Köpa öronproppar [y] Stackaren sköter ju bara sitt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Köpa öronproppar Stackaren sköter ju bara sitt jobb.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vad gör ni åt saken? Vad tänker ni?

blir så jävla förbannad när grannen ska klippa gräset på morgonen, tror han gjorde det senast igår. med en såndär åk-gräsklippare som väcker hela grannskapet, fattar han inte att folk sover? förra året klippte han t.o.m gräset SJU på morgonen när jag sov med fönstret öppet, inte så jävla najs liksom. men jag gör inget åt saken, det enda som händer är att jag i värsta fall är sur hela dagen och har mordtankar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men jag gör inget åt saken, det enda som händer är att jag i värsta fall är sur hela dagen och har mordtankar

Men flicka lilla! [mad] Du måste GÖRA något. Hotbrev med urklippta tidningsbokstäver eller nåt! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Du måste GÖRA något. Hotbrev med urklippta tidningsbokstäver

blev assugen på att göra det nu [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blev assugen på att göra det nu

[bigsmile] Gör det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

[bigsmile] Gör det!

fast jag undrar om han kommer ta det som ett hot och typ anmäla eller nåt, tror han är kapabel till det.. pensionärer u know [shake] kanske är bättre om jag skriver ett brev för hand [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fast jag undrar om han kommer ta det som ett hot och typ anmäla eller nåt, tror han är kapabel till det.. pensionärer u know kanske är bättre om jag skriver ett brev för hand

Det är okej att skrämmas. Använd handskar om du är rädd för att fingeravtrycken kan användas. [cute]


   
SvaraCitera