Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på tjejer egentligen?


Ämnesstartare

Så det är en tjej jag pratar med, träffar ibland o så. Hon säger att hon gillar mig osv, vi brukar hålla på och strula och sånt när vi är med varandra. 

Men det är alltid jag som måste skriva först, ta kontakt med henne och fråga om vi ska ses. Oftast säger hon att hon inte orkar/inte har tid, men när vi träffas är hon väldigt glad och pussas och håller på. Hon har sagt till mig också att hon vill satsa på förhållande med mig. Jag skulle vilja detsamma, hon är en jättetrevlig tjej. När jag väl pratar med henne är hon trevlig som faen!

Men som sagt, jag är alltid den som måste kontakta henne. Undviker jag att skriva så skriver hon aldrig, skrev inte till henne på 3 dagar och hon kontaktade mig inte ens en enda gång. 

Jag förstår verkligen inte, ska jag bara skita i henne!? Det är ju verkligen inte kul när det bara är jag som kontaktar henne och frågar henne om hon vill ses när hon aldrig gör det samma till mig. 

Vad fan är det för fel på tjejer? Hjälp mig att förstååååå


   
Citera

Vad skulle du säga om jag sa till dig att hela hennes liv inte kretsar kring dig? Vore det otänkbart? Tänk, TÄNK om jag sa till dig att hon har ett liv utanför er relation också!

Annars ja då äre märkligt att bara du ska ta initiativet när hon så uppenbart är intresserad av och tycker om dig


   
SvaraCitera

Lurreliti: ska jag bara skita i henne!?

Om du är intresserad av att starta ett förhållande med den här tjejen känns detta som ett ganska extremt alternativ. Vore det inte lättare om du pratade med henne om det? Säg till henne att du ibland känner dig ignorerad av henne och fråga henne om det är något hon gör medvetet eller om det helt enkelt är så att hon är väldigt upptagen av sig.
Om hon är villig att ändra på sitt beteende lite till din fördel är det ju bra för dig, sålänge hon inte gör något som får henne att må dåligt. Är hon inte villig att göra någon förändring är det upp till dig att bestämma vad du klarar av att hantera och inte.

Tumregeln är att aldrig göra något som får dig att må dåligt. 


   
SvaraCitera

Lurreliti: Vad fan är det för fel på tjejer? Hjälp mig att förstååååå

Ja, för eftersom du har problem med din blivande tjey så är ju alla tjejer likadana... 


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, för eftersom du har problem med din blivande tjey så är ju alla tjejer likadana... 

drar alla över en kam. Klassiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, för eftersom du har problem med din blivande tjey så är ju alla tjejer likadana... 

Carl hitman:

drar alla över en kam. Klassiskt.

Haha, nej men de flesta tjejer jag någonsin varit intresserade av är alltid så komplicerade på liknande sätt 🙂


   
SvaraCitera

Säg det till henne. Om hon inte vet vad du känner så kommer hon inte heller ändra på sig. 


   
SvaraCitera

Du kan förslagsvis prata med henne om de upplevda problemet. Känns det för jobbigt, ja då är det nog bra om du skiter i ett förhållande med  henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Vad skulle du säga om jag sa till dig att hela hennes liv inte kretsar kring dig? Vore det otänkbart? Tänk, TÄNK om jag sa till dig att hon har ett liv utanför er relation också!

Annars ja då äre märkligt att bara du ska ta initiativet när hon så uppenbart är intresserad av och tycker om dig

Har jag någonsin sagt att hon inte har ett liv förutom mig? Eller? Nej, det har jag inte. Förstår inte vad du fått det ifrån :)Det jag menar är att 100% av tiden är att jag måste skriva med henne först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Säg det till henne. Om hon inte vet vad du känner så kommer hon inte heller ändra på sig. 

OF 5:
Du kan förslagsvis prata med henne om de upplevda problemet. Känns det för jobbigt, ja då är det nog bra om du skiter i ett förhållande med  henne.

Jag pratade om det med henne! Hon sa bara att hon vill ju träffa mig(när jag frågade varför hon aldrig ''orkade''), och när jag påpekade att det bara är jag som tar kontakt med henne och hon aldrig med mig så sa hon bara ''Mm, okej''. Sen vart hon sur. 


   
SvaraCitera

Knegaren:
Vad skulle du säga om jag sa till dig att hela hennes liv inte kretsar kring dig? Vore det otänkbart? Tänk, TÄNK om jag sa till dig att hon har ett liv utanför er relation också!

Annars ja då äre märkligt att bara du ska ta initiativet när hon så uppenbart är intresserad av och tycker om dig

indeed 
fast hon borde vara lite mer social kan man tycka :/ 


   
SvaraCitera

Lurreliti: Jag pratade om det med henne! Hon sa bara att hon vill ju träffa mig(när jag frågade varför hon aldrig ''orkade''), och när jag påpekade att det bara är jag som tar kontakt med henne och hon aldrig med mig så sa hon bara ''Mm, okej''. Sen vart hon sur.

ta upp det lite senare när ni träffas och är lite "gladare" Killar kan också vara komplicerade... :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

indeed 
fast hon borde vara lite mer social kan man tycka :/ 

Alltså, när det går 3 dagar och hon inte ens hör av sig så undrar man ju liksom om hon ens bryr sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

ta upp det lite senare när ni träffas och är lite "gladare" Killar kan också vara komplicerade... :/ 

Får väl göra det. Jag tycker inte jag är så komplicerad, säger vad jag tycker o känner medans hon bara försöker undvika att prata om det? Förstår inte varför. 


   
SvaraCitera

Lurreliti: Får väl göra det. Jag tycker inte jag är så komplicerad, säger vad jag tycker o känner medans hon bara försöker undvika att prata om det? Förstår inte varför.

Hon kanske är blyg och tycker att de skulle va "pinsamt" om du sa nej eller så vill hon inte verka för påhoppig eller något sådant :/ 


   
SvaraCitera