Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på tjejer egentligen?


Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Hon kanske är blyg och tycker att de skulle va "pinsamt" om du sa nej eller så vill hon inte verka för påhoppig eller något sådant :/ 

Det tror jag knappast, hon lär ju vara medveten om att jag vill träffas så ofta som möjligt, då jag är intresserad av henne. Trodde väl hon var lika intresserad av mig, men verkar inte som det då hon aldrig hör av sig och tackar ofta nej till att ses. Men samtidigt så är hon väldigt på när vi träffas. Och hon är ingen slampig tjej, hon är 15 och oskuld, aldrig hållt på med någon kille tidigare heller.  Så att ni vet lite mer hur hon är liksom, väldigt blyg är hon också. Som du påpekade, Cutenessoverload.


   
SvaraCitera

Lurreliti:

Alltså, när det går 3 dagar och hon inte ens hör av sig så undrar man ju liksom om hon ens bryr sig. 

kan faktiskt relatera till det själv, lyckligtvis var jag hade jag börjat tröttna på killen ändå, så orkade inte bry mig. fast jag har gjort likadant när jag har känt mig pressad av killen, fast då har jag inte betett mig så som denne tjej har betett sig mot dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

kan faktiskt relatera till det själv, lyckligtvis var jag hade jag börjat tröttna på killen ändå, så orkade inte bry mig. fast jag har gjort likadant när jag har känt mig pressad av killen, fast då har jag inte betett mig så som denne tjej har betett sig mot dig 

Hon kanske är skitzo? 🙂


   
SvaraCitera

Lurreliti:

Hon kanske är skitzo? 🙂

tvivlar på det, hon är nog bara osäker skulle jag tro Galen


   
SvaraCitera

Kommunikation är viktigt. Hon kanske inte pallar vara "pussigullig" över nätet eller ses ofta.


   
SvaraCitera

Knegaren:
Vad skulle du säga om jag sa till dig att hela hennes liv inte kretsar kring dig? Vore det otänkbart? Tänk, TÄNK om jag sa till dig att hon har ett liv utanför er relation också!

det här är det bästa du skrivit, någonsinHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Kommunikation är viktigt. Hon kanske inte pallar vara "pussigullig" över nätet eller ses ofta.

Nej, kan ju vara så. Men då kan hon väl säga det, istället för att jag ska gå omkring och undra över vad det är för något som är fel.


   
SvaraCitera

Lurreliti: Det tror jag knappast, hon lär ju vara medveten om att jag vill träffas så ofta som möjligt, då jag är intresserad av henne. Trodde väl hon var lika intresserad av mig, men verkar inte som det då hon aldrig hör av sig och tackar ofta nej till att ses. Men samtidigt så är hon väldigt på när vi träffas. Och hon är ingen slampig tjej, hon är 15 och oskuld, aldrig hållt på med någon kille tidigare heller.  Så att ni vet lite mer hur hon är liksom, väldigt blyg är hon också. Som du påpekade, Cutenessoverload.

Då kan det vara att hon är blyg som är problemet. Eller att hon trivs att vara ensam men ändå gillar att vara med dig, så hon behöver inte vara om inte du vill t.e.x. Detta är ganska svårt :/


   
SvaraCitera

Lurreliti:

Nej, kan ju vara så. Men då kan hon väl säga det, istället för att jag ska gå omkring och undra över vad det är för något som är fel.

Kan ju vara så att hon inte vet om att du känner som du gör? 


   
SvaraCitera

Lurreliti:

Har jag någonsin sagt att hon inte har ett liv förutom mig? Eller? Nej, det har jag inte. Förstår inte vad du fått det ifrån :)Det jag menar är att 100% av tiden är att jag måste skriva med henne först. 

Nejmen du tyckte ju det var konstigt och jag besvarade din fråga, ville du ha svar eller inte? Nu är det förstås bara en teori då jag inte vet nånting om den här tjejen det är en ytterst sannolik sådan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Kan ju vara så att hon inte vet om att du känner som du gör? 

När vi träffas ligger vi typ o kollar på film och myser, pussas och strular.... Hon säger att hon gillar mig och jag detsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Nejmen du tyckte ju det var konstigt och jag besvarade din fråga, ville du ha svar eller inte? Nu är det förstås bara en teori då jag inte vet nånting om den här tjejen det är en ytterst sannolik sådan

Nejnej, det är sant. Men oftast kan hon inte ens ses en gång i veckan, och hon har ju inte direkt något speciellt för sig om dagarna. Och hon säger ju att hon gillar mig osv, förstår inte varför hon håller på som hon gör och inte ens gör ett försök att hålla kontakten.


   
SvaraCitera

Lurreliti:

När vi träffas ligger vi typ o kollar på film och myser, pussas och strular.... Hon säger att hon gillar mig och jag detsamma.

Det var inte så jag menade, menade att du kanske borde prata med henne om att du vill att hon ska kontakta dig med och att du vill ses oftare. För att hon kanske inte vet att du tycker så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Det var inte så jag menade, menade att du kanske borde prata med henne om att du vill att hon ska kontakta dig med och att du vill ses oftare. För att hon kanske inte vet att du tycker så.

Har sagt det, idag. Och hon svarar bara ''Mm, okej'' Försöker undvika ämnet liksom. Så jag sa bara hejdå, att jag inte orkar med detta, att hon får höra av sig när hon har lust att prata.


   
SvaraCitera

Lurreliti:

Har sagt det, idag. Och hon svarar bara ''Mm, okej'' Försöker undvika ämnet liksom. Så jag sa bara hejdå, att jag inte orkar med detta, att hon får höra av sig när hon har lust att prata.

Du kanske är för på?


   
SvaraCitera