Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för slags läge jag är i just nu


Ämnesstartare

Ni vet det här läget då allt kommer på samma gång. Nervös uppjagad extlaterad upphetsad (asså exited inte kåt) tankspridd då blir kroppen såhär: tom ej ätit drickerk affe istället röker o spelar en film i huvudet för o se situationen för man e så exited stökigt i lägenheten orkar inte se denna mess sitter vid datorn skriver så snabbt de pirrar i fingrarna darrar som ett asplöv pga konstig känsla e sjukt överhettad håret har blivit dreads pga slöhet haha hatar sånna dagar LOL ringer men ingen svarar måste prata glada samtal men alla e döda i hjärnorna ttyvärr pga stress. stressad e jag just nu så jävla varm av hett kaffe OROLIG katterna majauar hela tiden orkar inte höra detta meoooooooooowwwwwww håll käften mamma upptagen just nu!!! inte händerna skakar bara utan hela kroppen ja kanske näringsbrist lr vad e de en panick ättäck


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har ni nonsin tängt på att ni e som en sumaskin ni startar på en plats går runt kmr tillbaka till plats slut. sen igen all over agen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så överenergiad e jag just nu vet ej varför de e som när man var tolv och skulle äta körs bär för första gg. i grannens grangård.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

har ni nonsin tängt på att ni e som en sumaskin ni startar på en plats går runt kmr tillbaka till plats slut. sen igen all over agen

nej jag e fan ionte så. det läget du skriver om kallas POFF läget!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

näää ska swinga in duschen som tarzan på sin gröna snara SKÖLJA bort alla dessa virvlande funderingar oo sen kanske städa lägenheten som en sumbol av rensa själen


   
SvaraCitera

hur såg pillret ut mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

hur såg pillret ut mvh

äter ej piller e sån här utan dem just därför blir d billigt i lägndne trippar på min inre puls som dönk dönk dönkar ut endorfiner till min brain o ger brainwaves som orsakar dessa darrheter haha error error absolutely ERROR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

näää ska swinga in duschen som tarzan på sin gröna snara SKÖLJA bort alla dessa virvlande funderingar oo sen kanske städa lägenheten som en sumbol av rensa själen

eller så kan du gå en lång promenad och chilla ute i regnet!!! det ska allefall jag göra ikväll och sen ska jag ********' (detta är en hemlis det får man uitne göra på vardagar hihihi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bhallå där köp lå bär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, angelize[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eny o skwaz gjrorde en kombo gick ut i buggande regn o plockade lå bär mår mkt bätre nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej j kan du blaka en blåbärs paj!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

de e som när man var tolv och skulle äta körs bär för första gg. i grannens grangård.

Haha!

Har varit i det läget många gånger. Är roligt.
Det kommer gå över och din kropp kommer vara helt slut, som att du sprungit maraton. Enjoy.


   
SvaraCitera

noradrenalin, serotonin, allt vad det heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice det vore att inte vara så jävla numb [blush]


   
SvaraCitera