Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för väder hos dig just nu?


Det haglade nyss. Inte förvånad. Jag hade inte ens blivit förvånad om det började regna daggmaskar nu, det är Sverige vi bor i.


   
SvaraCitera

Ingen aning, skulle behöva stiga upp för att kolla. Gissar på att det är grått och molnigt, dock. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Idag så är det molnigt och inget regn.


   
SvaraCitera

ser inte det är för mörkt


   
SvaraCitera

dahlbear:
ser inte det är för mörkt

Jag kunde se rådjursunge i mörkret. Den vita svansen syntes väl. Toffs? Svans? Boll? 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Molnigt -4 grader.


   
SvaraCitera

Just nu så är det dark sky ^^ själv hemma tills nioRodnar

Hade suttit fint att lyssna på Niki & The Doves nya (osläppta) singelRodnarHjärtaHjärta då videon är precis som  på bilden jag togHjärtatracis-dakr-sky.jpeg


   
SvaraCitera

natt tid för att man just ska få sova och drömma Sover


   
SvaraCitera

Nu är kallt och mörkt Oskyldig burr

Får hoppas det blir bättre väder senare så man nåt mer vettigt att komma Oskyldig


   
SvaraCitera

Det här får mig att må såå braHjärtaHjärta  och glad positivSöt
little-fox-weather.jpg


   
SvaraCitera

kålmörkt ser knappt.


   
SvaraCitera

Nu så är det mörkt kallt tråkigtLedsen solen har försvunnit helt och hållet.. Gråter

Hm, man kanske fixa egen sol?Rodnar och kreativ som man är så kan man fixa det ^^


   
SvaraCitera

Just nu ä det väldigt mycket sol ^^ och  jag tycker det är underbart  när man sitter ute  med kall monster blandat med jack daniels ^^HjärtaHjärta

Och självklart under vinylmusik ^^Söt


   
SvaraCitera

Just nu ä det väldigt mycket sol ^^ och jag tycker det är underbart när man sitter ute med kall monster blandat med jack daniels ^^HjärtaHjärtaCoolGlatt skålande

Och självklart underbar vinylmusik ^^SötCool


   
SvaraCitera
Miijaa

Strålande sol!


   
SvaraCitera